Nekad cabbeking | Medlem ansökning [MELVIN.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cabbeking

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? CABBEKING5#6352

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter axel olsson och han väkte upp ganska bra men när han var liten så väkte han upp i en ganska stökig familj och polis och soc var innbalandade och han har alltid varit ganska inntresarad i unive city och har alltid drömt om körkort och det fick han och soc har tagit honom flera gånger och polisen men han har kommit tilbacka till sin familj och han är född 2000 och hans inntrese är polis har alltid velat bli polis så i unive city ska han försöka och hans känslor är ganska lungna och arga och han har adhd och axel har snattat mycket tillslut kom polisen och tog honom och han kom inte tillbacka fråns han var 18 och när han blev 15 var han en springis men i 18 års ålder så slutade han med all sånt skit!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? mmer bidra med bra rp och kommer hjälpa andra om dom frågar hur man gör i den chatten ni vet och kommer rpa på riktig inge lalla inget meta gaming och så vidare och för den är en ganska högt uppsat server så jag kommer bidra med detta

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska försöka vinna tilliksemmpel ett krig scenario och inte leka rädd utan köra och bara försöka vinna

Hur hittade du Unive? min äldre kommpisar spelar typ alla i min klass så hittade jag unive

Nekad, Läs på vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Tillbaka