Nekad cabbeking | Medlem ansökning (Jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cabbeking

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? CABBEKING5#6352

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter axel olsson och han är föd 1995 och när han var liten vekste han upp i en liten liten stökig familj polisen knacka på flera gånger tillslut kom soc och tog honom men hansköte sig så han fick åka hem men så började dom bråka igen och då hadde jakob väkst upp och han pappa slog han men tillslut fick jakob nog och slog till sin pappa och det blev slagsmål och jakob nockade honom men sen efter det blev dom bra vänner igen och bedde varnndra om ursäkt och levde livet och när jakob var klar efter soc efter han slagit han pappa så ville jakob också bli polis så han börejade polishögskolan och blev polis och nu lever han som polis och jakob inntresse har nästan varit motor cyklar han älskar verkligen motorcyklar så jakob bestammede sig för att skaffa motorcykel körkort och det fick han och jakob har adhd och hans kännslor är olikka iblannd borde man akta sig så han inte blir för arg på dom men jakob är riktigt snäll över allt annat.!!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara en person som kan ta kritik som kan ta hat och jag kommer liksom vara en allmänt bra person som rpa på ett bra server efter jag ser denna server som en topp server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? et innebär att man ska försöka vinna tilliksemmpel ett krig scenario och inte leka rädd utan köra och bara försöka vinna

Hur hittade du Unive? min äldre kommpisar spelar typ alla i min klass så hittade jag unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka