Accepterad cabbeking | Medlem ansökning [Boogy] (ABBA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cabbeking

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199396539376

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? CABBEKING5#6352

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2022

Berätta om din karaktär. r. Min karaktär heter jakob olsson är en kille vid 19 års åldern som är kriminel. Han var redan kriminel sen ung vid 7 års åldern han brukade stjäla leksaker och godis men det var inte så stor grej tyckte hans mamma. Så när han växte upp ungefär vid 14 års åldern blev han en springis för ett gäng kallat the high table han satt i centrum dagarna runt och sålde knark. 4 år senare fick han ett erbjudande av sin boss att bli den nya bossen över the high table eftersom han varit lojal frö the high table i många år, han tackade ja och forsatte med livet. En dag planerade han ett bankrån med gänget men det slutade inte så bra så de förlorade många medlemmar. Då hade jakob olsson bestämt sig att flytta till en ny stad med en ny start

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag ser denna server som en hög rankad server och många av minna äldre kompisar spelar på denna servern och detta är en bra rp server

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara en person som bjuder på mig själv, även om det negativet eller positivt. Kommer följ följa all RP, så att servern kan hålla så hög nivå på RP som möjligt. Sedan ser jag inga problem med att hjälpa folk eller fråga efter hjälpa för att lära eller bli lärd. Slutet av dagen vill vi alla desamma. Ha en så bra RP nivå på servern som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att båda parterna ska få en chans att vinna eller förlora och inte bara spela efter att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? mina kompisar pratar om det och jag ser det på top svenska serverar

Tillbaka