Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198180667647/
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Vad är ditt discord namn? CabbeH#2629
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars och är född och uppvuxen i södra sverige. Han är uppväxt med sin mor och far varav hans far haft ett väldigt stort bilintresse. Lars är alltså imprensip uppvuxen i ett baksäte eller vad man brukar säga. Lars har alltid haft det kul med sin pappa och pillat med bilar och motorer. Han gick fordonslinjen på gymnasiet med intriktning personbilsmekaniker. Nu har Lars växt upp och köpt sig sin egna bil, en volvo 850. Han ska nu ta sig ut i arbetsmarknaden, han vill jobba med något inom bilar. Lars är även en väldigt snäll person och tycker inte om grov kriminalitet, han tycker sådant är tramsigt och onödigt. Han vill gärna att alla ska ha det bra här i världen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker jag ska bli medlem då jag har RPat i ett par år. Spelade mycket GTAIV RP förr. Sedan har det gått över till FiveM och det har jag hållt på med i ett par år nu. Har alltså mycket erfarenhet inom RP och tar allt så realistiskt som möjligt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och verklighetsbaserat RP. Jag tycker det är kul när man ser saker så realistisk som möjligt. Gillar inte när man bara RPar kriminell tex. Utan RPar gärna som en medborgare som sköter sig och tjänar pengar på lagligt vis. Sen så kanske man är lite gasglad ibland men ser farbror blå en då så får man ju stanna och ta konsekvenserna
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid tänka på att motparten, alltså andra spelare, i ett senario också ska ha det kul. Man ska alltså inte förstöra för andra.
Hur hittade du Unive? Hittade servern för ett bra tag sedan när jag och en gammal polare skulle lira lite FiveM
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Vad är ditt discord namn? CabbeH#2629
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars och är född och uppvuxen i södra sverige. Han är uppväxt med sin mor och far varav hans far haft ett väldigt stort bilintresse. Lars är alltså imprensip uppvuxen i ett baksäte eller vad man brukar säga. Lars har alltid haft det kul med sin pappa och pillat med bilar och motorer. Han gick fordonslinjen på gymnasiet med intriktning personbilsmekaniker. Nu har Lars växt upp och köpt sig sin egna bil, en volvo 850. Han ska nu ta sig ut i arbetsmarknaden, han vill jobba med något inom bilar. Lars är även en väldigt snäll person och tycker inte om grov kriminalitet, han tycker sådant är tramsigt och onödigt. Han vill gärna att alla ska ha det bra här i världen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker jag ska bli medlem då jag har RPat i ett par år. Spelade mycket GTAIV RP förr. Sedan har det gått över till FiveM och det har jag hållt på med i ett par år nu. Har alltså mycket erfarenhet inom RP och tar allt så realistiskt som möjligt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och verklighetsbaserat RP. Jag tycker det är kul när man ser saker så realistisk som möjligt. Gillar inte när man bara RPar kriminell tex. Utan RPar gärna som en medborgare som sköter sig och tjänar pengar på lagligt vis. Sen så kanske man är lite gasglad ibland men ser farbror blå en då så får man ju stanna och ta konsekvenserna
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid tänka på att motparten, alltså andra spelare, i ett senario också ska ha det kul. Man ska alltså inte förstöra för andra.
Hur hittade du Unive? Hittade servern för ett bra tag sedan när jag och en gammal polare skulle lira lite FiveM