CabbeH | Medlem ansökning [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CabbeH

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198180667647/

Vad är ditt namn i verkligheten? STEAM_0:1:110200959

Vad är ditt discord namn? CabbeH#2629

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2004

Berätta om din karaktär. En snubbe i 22års åldern, precis flyttat ut hemifrån och ska hitta sig ett jobb, ta körkort köpa sig sin första bil etc. Karaktärens största intressen är äldre bilar, tyska och japanska bilar från 70-80-90 talet främst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med en rätt aktiv spelare. Som tar RP på allvar och inte lallar runder! Jag ser allt så realistiskt som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på servern ett litet tag som "icke medlem" och känns som ni har väldigt bra scripts och staden ser bra ut. Gillar också att ni har många aktiva spelare.

Hur hittade du Unive? Såg att en kompis spelade på servern via Steamvän-listan och joinade tillsammans med en annan polare och tyckte då servern såg bra ut och att det hade vart roligt att spela på servern oftare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Så seriös RP som möjligt. Inte massa lalla runder och se allt som att det kunde vart verklighet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål med denna servern är att spela på en server med mycket seriöst RP och inte massa lall.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte :)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top