Nekad CabbeH | Ban överklagan [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CabbeH

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198180667647/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:110200959

Vad är din discord tagg? CabbeH#2629

Vem var det som bannade dig? Pubbis

Hur lång tid var din ban? 60min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem ansåg väll att fråga en polis om hjälp var copbait.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang fram till en vit v70, skulle fråga hur man hittade jobb och vart man köpte en telefon. Men hann ej mer än att fråga om jobb sen blev jag bannad för "copbait"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig eftersom att jag ej ser att snacka med en "polis" är copbaiting. Hade vart en sak om jag gjorde något olagligt framför hen men det gjorde jag inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivigt bannad tidigare? Men hade tagit lärdom av bannen och inte gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sprungit runder som en vild höna och inte fått reda på hur man sökte jobb eller köpte en telefon

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte fråga poliser om hur man söker jobb eller köper en telefon.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top