Accepterad CabbeH | Ban överklagan [Clapx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CabbeH

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198180667647

Ditt Hex-ID: 11000010d2310ff (Hex)

Vad är din discord tagg? CabbeH#2629

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuvt (sparkat på securitasbil)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen har väll antagligen bara sett att jag sparkat på securitasbilen och inte hela scenariot och konflikten jag och vakten hade innan jag fick syn på hans bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En securitasvakt skulle backa ut min polares bil ur ett garage och råkade då backa över mig i väääldigt låg hastighet, min karaktär blev förrbannad och sa till på skarpen men han blånekade. blev förbannad och fick därifrån fick syn på hans bil och sparkade till på kofångaren 1-2 gånger och hoppade sedan in i min bil och körde därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att det var en felaktig ban då jag tyckte det var ett bra scenario och en gitlig anledning till att sparka på bilen. hade jag kunnat bara repa den så hade jag gjort det men det är typ ej möjligt

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad en gång, bara 1 timme. Blev bannad för "copbaiting" men det var ett stort missförstånd då jag bara skulle fråga polisen en fråga. på en parkeringsplats, gåendes

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skriva typ /me repar securitasbilen eller nåt liknande men valde att göra såhär istället för att det skulle synas lite mer att jag hade gjort skada

Har du lärt dig någonting efter din ban? att vara försiktig med vad man gör för att nästan allt man gör blir man bannad för utan förvarning. och anser också att 4 dagar för att ha sparkat på en securitasbil var lite att ta i.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top