Inaktuell Cabbe | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cabbe

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? cabbe#1045

Ange ditt födelsedatum 19 December 2002

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Varje dag, vilken tid som helst i princip

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Saknade det lite, samt rpar inte så mycket när jae inne, står mest o snackar med folk, och även för att hjälpa servern nå de mål som de försöker nå. Samt att jag känner även att när man gör reports så blir de inte besvarade så ofta, bilar ligger överallt, ingen dvar, lallare o folk som inte har som mål att rpa, eller förbättra sin rp nivå kvarstår i servern o förstör för alla i servern. Framförallt att hjälpa folk tycker jag är väldigt kul o givande till båda parterna. Ta ansvar.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Att banna/kicka folk som inte kan rpa, som lallar osv, och även hjälpa dem som inte kan, de som vill lära sig. Så att rp nivån blir så hög som möjligt och roligare och bättre för alla. Dva bilar som ligger i princip överallt. Få bort de som inte kan elr vill lära sig rpa. Lära folk ATT rpa. Göra rp genomsnitts nivån högre.

Hur länge har du spelat på Unive? flera månader, runt 650h på unive

Har du några tidigare erfarenheter? Aa, var support innan, tills jag avgick då jag inte fann så mycket tid till det då. Så jag vet hur och vad man ska göra.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
Aa tillexempel. Ingen förklaring behövs då de flesta är självförklarande.
/kick
/revive
/sc
/sqlban
/ooc
/goto
/bring
/toggleid
/togglename
/vehiclekeys
/spec
/noclip
/freeze
/setjob
/dv
/clearchatforall
/clearinventor
/sqlsearch
/sqlbanhistor
/sqlbanoffline
/skin
/v
/giveitem
/giveaccountmoney
/sqlunban

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Aa att lång text behöver inte betyda bra text.

Senast ändrad:
Tillbaka