Accepterad Cabba06 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cabba06

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199412940850/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Larsson

Vad är ditt discord namn? Cabba06#5958

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dino Odin och han är 21 år gammal. När han var yngre som hände något hemskt med Dinos pappa där polisen var inblandad i olyckan. Tyvär så omkom han då och Dino hade en tuff uppväxt i Stockholms stad. Hans mamma försökte ta hand om honom men pengarna räckte inte till. Dino blev intagen till sos hem där han fick problem med droger. Han hamnade på fel bannor i livet men han har det goda i sig. Just nu söker han jobb som mekaniker och han hoppas på att få sitt drömjobb tillsammans med sin bästa kompis Berra. Det blir inte riktigt som Dino har tänkt sig för han får mycket nya kompisar som håller på med kriminella handlingar och Dino blir inblandad i mycket skit. Han är som person lite tillbaka dragen men han tycker det är väldigt svårt att säga nej till kompisar och familj. I samband med att han flyttade hitt så har det inte blivit bättre utan mycket sämre. Då får Dino dödshot och blir hotad om att döda han familj. Dino vill verkligen inte detta och försöker söka jobb på mekanikerfirman för att hålla sig undan från dom kriminella personerna. Men även här blir det inte som han har tänkt sig för dom vill inte ha en person med ett antal narkotika brott och rån på registret. Nu söker Dino sig tillbaka till gatan för att tjäna lite pengar och kunna försörja sin mamma och syskon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag är en seriös roleplayare och jag gillar den här servern väldigt mycket eftersom det är en väldigt verklig. Jag har många vänner som spelar på den här servern och jag vill spela med dem. Jag är även en väldigt trevlig person som vill ha kul och få andra att ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös men ändå rolig roleplayer som kommer bidra med mycket rolig social RP. Jag försöker alltid spela för båda parternas vinning vilket gör det roligare för alla. Jag är lätt att prata med och kommer bidra med mycket social roleplay. Jag kommer alltså bidra med bra krimRP, polisRP och sivilRP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara spelar för att vinna utan ge den man roleplayar med en chans t.ex. så har väljer jag en lite långsammare bil till ett rån för att polisen ska kunna hänga på och så scenariot blir mer utadraget.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom att en av minna kompisar tipsade om den och jag tyckte det lätt bra så jag började spela och han hade rätt.

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka