Accepterad Cab4a | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cab4a

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447560031/

Ditt Hex-ID: 110000158a64f5f

Vad är din discord tagg? Cab4a

Vem var det som bannade dig? Ikea

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-09-15 132815.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har då sålt bilar till mina kompisar gratis från en bilfirma som jag jobbade på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har då gjort "Kurruption inom yrke. Jag jobbade på en bilfirma och tänkte att jag vill vara shysst mot min kompis. Jag tänkte då att han kan få bilar gratis från bilfirman som jag jobbade på. Så att jag sålde bilar till han gratis till han för att han var väldigt fattig och då hjälpa till men på ett väldigt dåligt sätt.. Jag visste att man inte fick men jag vet ärligt talat inte varför i helvete jag ens gjorde det. Jag visste att man fick det som sagt men jag visste inte att det ledde till en Permanent ban på Unive. Det jag frågar om är att få en ny och en denda ny chans att spela på Unive igen. Det var 3 veckor sedan jag blev Permanent bannad unive och jag har haft väldigt tråkigt dom här dagarna för jag vill väldigt gärna köra Unive igen. Jag älskar Unive och jag vet inte varför jag ens fick tanken om att göra det jag var helt dum. Jag skulle bara vilja spela igen och få en ny chans. Jag har provat spela på andra servrar men det har bara varit för tråkigt för att det finns inte mycket socialitet som på Unive. Jag har kört Unive i snart 2 år nu och vill kunna lära mig av mina misstag och göra bättre ifrån mig. Ifall jag får chansen att spela igen kan jag lova att jag har lärt mig av mina misstag och har en bättre rp nivå än innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban av Ikea. Jag förstår varför han bannade mig. Kurruption ska man aldrig göra och vet inte varför jag själv gjorde det. Det är inte konstigt. Jag förstår till 110% varför han gav mig denna ban. Det är bra av Ikea att han gör det rätta som man ska göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad andra gånger. det kan vara från att inte ha någon voicechanger samt suntförnuft. Efter de bans har jag lärt mig av mina misstag och då satt på voicechanger så att det passar till min karaktär och nu och mer använder /me och utvecklar vad som händer mer och mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda. Jag hade kunnat hjälpa min vän med mina egna pengar och så vidare istället för att ens komma upp med den dumma idéan som jag fick. Jag skulle kunna tänkt att detta är väldigt dåligt och detta innebär att jag kan bli permanent bannad från unive som jag inte visste. Jag trodde att det inte var så allvarligt men det förstår jag väldigt tydligt nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att saker och ting kan vara mycket mer allvariga än vad man tror inom bans och att jag ska aldrig göra något liknande igen. Jag lovar. Och det jag gjorde var dummare än dumt. Förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det till 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka