Accepterad CAB4 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CAB4

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? cab7a

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nino Von Lantz. Nino föddes i en extrem fattigdom som liten i Italien. Han hade två syskon som var 5 och 6 när Nino föddes. Som sagt var hans familj i en extrem fattigdom och Nino ville byta det, han ville att han och hans familj skulel bli rika. han hade alltid en dröm om att flytta till Sverige i Unive staden. Nino hade ett stort intresse i Bilar. Han älskade dem. Även ifall dom var fattiga så köpte alltid Ninos mamma små leksaks bilar till honom. han mamma hette Sanna och hans pappa hette Erik, hans syskon hette Victoria samt Gustav. Sanna dog därefter av en bilolycka. Nino och hans familj blev deprimarad. Nu ska det hända något tänker Nino. Nino flyttade därefter till hans dröm stad, Unive Staden. Där jobbade han till han kände att händerna gick av. Han köpte sig ett hus, en bil och skaffade sig en flickvän. Därefter gav han pengar till hans familj och då flyttade hans familj ner till Unive staden med Nino och levde ett lyckligt liv!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kul, bra, gemensam, social samt mogen rp. Har bara bra scenarion och rp till att tilbringa med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låt oss säga att du och dina kompisar ska göra ett rån i stora banken, då ska ni inte ha en bil som kör i 700km, sen ska ni även inte va uppkäftiga och avbryta poliserna varje gång dom pratar, man vill att båda parterna ska ha det roligt. Ett bra rån ska vara så här: 1. Ni planerar ert rån. 2. Ni delar upp er i 2 grupper till exmepel. 3. Ni fixar gisslor 4. 1 förhandlare 5. ni har en bil som kör i cirka 300 (jag vet inte hur snabba billarna är, sen så ska ni ha respekt till poliserna. Ni ska inte göra rånet bara för pengarna, ni sak även göra rånet för rp'n och för att alla ska he det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har lärt mig Reglerna och kan dem. Ett exempel är VDM som står för Vehicle Deathmatch. Det menas med att man inte får använda sitt fordon som ett vapen som kan vara att man kör över en person med sin bil med meningen för att man vill döda personen. Copbait är när man till exempel ser en polis bil och vill att den ska jaga en då man gör donuts fremför polisbilen för att skapa hetts för polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom Rp på grund av att jag har spelat på andra Rp servrar men spelar inte längre där.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tyvär.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Tillbaka