Accepterad CAB4 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CAB4

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447560031/

Ditt Hex-ID: 110000158a64f5f

Vad är din discord tagg? Cab7a

Vem var det som bannade dig? Det var en Anticheatban

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-05-26 150446.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var ingen staff som bannade mig. Själv så tror jag att det är en bot som bannar när en spelare får mycket pengar in på bankkonto.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ganska fattig i Unive så att jag tänkte att jag skulle sälja en av mina importer för att jag vet att folk kan betala väldigt mycket samt att den var 1/2 så att de tyckte jag var en bra idé. Jag hittade en kille som ville betala mer än vad jag hade tänkt sälja den för. Då sålde jag den för 25 miljoner. Då blev jag Anticheat bannad och det stog att jag blev bannad för modding. Har även klipp på hela händelsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från mitt egna perspektiv tycker jag att det var en felaktig ban på grund av att det var inte jag som gjorde något fel. Jag sålde en import som de bara fanns 2 stycken av och den var ganska bra, killen betalade dock mer en vad jag hade tänkt men så blev det. Jag gjorde bara en normal sak som händer hela tiden i Unive och därför tycker jag inte att jag ska bli bannad på grund av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag. Jag har blivit bannad på grund av att jag inte hade voicechanger, Rpade inte så nogrant på skador och så vidare. Nu använder jag voicechanger samt använder /me samt /sme mycket mer än förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej det är inget jag hade kunnat göra annorlunda tycker jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tyvär har jag inte det för att jag tycker att den är felaktig på grund av att jag gjorde en normal sak.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det till 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka