Nekad C_LJ10 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Ludvigsson Jakobsson

Vad är ditt discord namn? Volvo_744strog #8300

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Tjena tjena min karaktär heter Jocke JackAss han är 24 år gammal och älskar fordon han är uppväxt på landet och blev mobbad när han var liten för att han älskade fordon. Hans största dröm var att bli mekaniker Jocke fick alltid lära sig när han var liten att han skulle stå upp för sig själv och inte ta skit utav andra det var delvis varför han blev mobbad som barn. Men när han blev äldre så fick han väldigt mycket vänner som han gjorde korkade saker med typ som att trimma 940is tills toppen flög av. Och när han flyttade till staden så åkte han fast för att han snodde en bil och sedan dess har han bara jobbat med byggarbete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tjenare, om jag blir medlem här på unive så kommer jag att kunna bidra med en seriös och rolig rp, och gå väldigt mycket efter suntförnuft och verkligen sätta mig in i min karaktär som det vore jag, viktigaste som jag tycker är att ha kul och låta båda partnerna av ett scenario få ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du försöker göra så att både sidorna i rpn får ha kul och inte vara i ramp ljuset hela tiden

Hur hittade du Unive? Kollat streams och tycker att den ser skit rolig ut att del ta i har också blivit rekomenderad av vänner.

Nekad, utveckla följande punkter. Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka