Nekad C_LJ10 | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas] [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? MarjaLisas

Vad heter du IRL? Charlie

Vad heter du på discord? charlie_lj10

Hur gammal är du? jag är Född 2010 så jag är 13 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? sedan slutet på Juli

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka fixa mycket samarbeten och kommer också fixa många anställda och jag kommer vara väldigt noga med vilka jag anställer och inte också kommer jag försöka vara online ganska ofta och lära dem nya inom jobbet hur man jobbar som bäst på Marjas och jag kommer också försöka ge mina kollegor ganska bra lön och ifall de inte sköter sig så får de sparken tex som att sälja bilar gratis och sådant

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är väldigt smidig att få kontakt med och ganska smidig att handla från och jag hittar ofta fordonen ganska lätt brukar vara ganska snabb på det jag är ganska bra på matte så att jag kan räkna ut rabbater snabbt tex ifall en P/A på sc styling kommer och har 50% rabbat så kan jag räkna ut det ganska snabbt genom att ta priset som vi lägger till på bilen efter att den är beställd och gånga det med 0.5

Hur ofta kommer du vara inne? runt 2-3 timmar minst per dag men jag kommer försöka vara online så ofta som möjligt om jag inte är sjuk eller på semester mm tex senast när jag var anställd där jobbade jag 14 timmar i streck och dagen innan jobbade jag runt 10 timmar så att jag kommer alltid vara väldigt aktiv som chef

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart att jag skulle men hade nog spelat mer ifall jag blir chef för att jag hade tagit mitt jobb lika seriöst som ett riktigt jobb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej dem är bara inte riktigt gjorda för mig den ända som jag känner passar mig är Unive

Har du läst våra Regler? Japp alla regler flera gånger senast idag

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka