Nekad C_LJ10 | Chef-jobb ansökan[LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AutoExperten

Vad heter du IRL? Charlie

Vad heter du på discord? charlie_lj10

Hur gammal är du? 13 blir 14 i juli

Hur länge har du spelat på Unive? jag har faktiskt spelat så mycket som ett och ett halvt år ungefär

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka fixa mycket samarbeten och kommer också fixa många anställda (runt 25) och jag kommer vara väldigt noga med vilka jag anställer och inte också kommer jag försöka vara online ganska ofta och lära dem nya inom jobbet hur man jobbar som bäst på Auto och jag kommer också försöka ge mina kollegor ganska bra lön och ifall de inte sköter sig så får de sparken tex som att sälja bilar grattis och sådant

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är väldigt smidig att få kontakt med och ganska smidig att handla från och jag hittar ofta fordonen ganska lätt brukar vara ganska snabb på det jag är ganska bra på matte så att jag kan räkna ut rabbater snabbt tex ifall en P/A på sc styling kommer och har 50% rabbat så kan jag räkna ut det ganska snabbt genom att ta priset som vi lägger till på bilen och gånga det med 0.5 så blir rabbaten på 50% och jag har även jobbat på Auto några gånger innan och jag har vart som högst Personal Ansvarig

Hur ofta kommer du vara inne? runt 1-2 timmar minst per dag men jag kommer försöka vara online så ofta som möjligt om jag inte är sjuk eller på semester eller pga skola mm men på helgen kommer jag vara som mest aktiv då kommer jag försöka jobba minst 5-6 timmar så jag kommer alltid vara väldigt aktiv som chef

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja lätt det gör ingen skillnad men jag hade nog varit mer online ifall jag hade varit chef för att jag hade tagit mitt jobb väldigt seriöst typ som ett riktigt jobb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej alla andra serverar suger har testat andra men den ända som är bra är unive vad ska man säga liksom UNIVE FOR LIFE

Har du läst våra Regler? japp alla regler som finns även inom krim och hela köret jag har ju spelat så länge på unive så dem mesta reglerna sitter som in svätsade i hjärnan på mig så fort jag ser någon frpa så fattar jag direkt

Nekad. Du får ansöka igen om 24 timmar. Jag vill att du utvecklar följande punkt: Hur kommer du att utveckla jobbet?. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka