Inaktuell C_LJ10 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198447369813

Ditt Hex-ID: 11000011d089e55 (Hex)

Vad är din discord tagg? Volvo_744strog #8300 och det kan vara strög

Vem var det som bannade dig? WilleTheBeast

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-10-29 17_37_10.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning helt sjukt när jag inte använder samma namn på båda jag heter Charlie LJ10 på steam och Volvo_744strög på discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i en bil med en kompis och snackade om att en jobbar kompis blev stannad av polisen i en lånad bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var extremt felaktig när anledning till att jag blev bannad inte ens är san

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. japp jag har blivit bannad tidigare kommer inte exakt ihåg var det var men det var små saker och ja jag har lärt mig att följa reglerna väldigt strict från dem bannsen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning för att bannen inte ens är san

Har du lärt dig någonting efter din ban? nope för att jag vet inte vad jag har gjort fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag till 200%

oj du läste fel sry kan du bara neka skiten men visste inte att det var en regel att ha samma namn på båda fast jag har läst reglerna

men måste både visnings namn och användarnamn vara samma på dc och steam eller är det bara användarnamnet?

men kan jag inte bara få en till chans ber er bytte precis användar namnet till samma som på steam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka