Accepterad C4sper l4rsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C4sper l4rsson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881404218/

Ditt Hex-ID: 110000136e7753a

Vad är din discord tagg? 1.pablo.

Vem var det som bannade dig? zem

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-19 171645.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom banna mig för att jag lämnade efter en skottlådsing kommer inte hända igen de4t lovar jag om det händer så får ni banna mig för ångrar det så mycket vill bara få en till sjans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart jagad av en kille som heter "afroman" och han hoppade ut och skottade mot mig jag överlevde sen hoppade jag ut för att jag skulle skjuta tillbaks då min bil var sönder sen pricka jag han så han lågner sen skulle jag kidnappa han man han tog fram vapen då jag sökte genom han och skjöt ner mig sen åkte han och sen loggade jag efter typ 2-3 minuter efter jag dog för hadde för mig att om ingen är kvar på plats så får man logga men kan ha hört fel eller så har dom bara ljugit för mig men nu vet jag tills nästa gång

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den är inte felaktig då jag står för mitt beslut men ber om förlåtelse om jag förstöde rpn detta är en en gångs sak kommer inte hände igen då jag lär mig av mina misstag och vet tills nästa gång att jag ska ligga kvar tills någon kommer eller respawna och rpar på 12timmars regel men tänkte inte på det då jag skulle göra anat men det är inte utkäkt.

Jag är en som tar lärdom snabbt och vet tills nästa gång :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad mycket då jag var ny till rp då unive varit min första rp server och tycket om den för att man blir väkommen oavsätt hur gammal man en är men tillbaks till sak mycket bannad för cop-bait då jag tyckete att det var kul att få polisen efter sig man har lärt mig att det är fel att göra så och powergaming med men inte lika mycket då jag kom till servern visste jag inget om regler så visste inte hur man skulle rpa på skader då men lärt mig under tiden jag rpat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag skulle kunna få göra om allt så skulle jag villja göra om början av scinariot och använda mer social rp för att det kunna unvikit en skottlådsing eller bara åka istället för att kidnappa eller ligga kvar då jag dog tills jag kunna respawna och göra det sen inte rpa på 12timmar för att inte bli bannad som jag blev detta är en av dom saker jag ångar mig stort med att jag gjorde som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag tillexmpel då jag blivit bannad för cop-bait då lärde jag mig att man inte ska hålla på mot polisen för att försöka få dom efter sig eller så har vi powergaming jag skulle kunna läsa reglerna inan jag kom in på servern för att unvika dom bansen men om jag inte skulle blivit bannad så kanche jag inte skulle lära mig förrens jag läste regler då jag vart medlem så lärde jag mig dom galant men vart endå någta bans hit och dit

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja om den blir nekad kan ni SKIRVA vad jag ska UTVÄCKLA tills nästa gång tack. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka