Nekad c4_joker | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

c4_joker

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/x72jw/

Vad är ditt namn i verkligheten? James

Vad är ditt discord namn? Jame$#2279

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Han heter James Coco han är 23år. Han är född och uppväxt i Tensta Stockholm. Hans pappa lämnade James och hans mamma när James var 5 år gammal. En dag så dog hans mamma en bilolycka när det krokade med en annan bil som kom körandes i motsatt riktigt i en stulen lastbil. Nu var James ensam eftersom hans mamma dog å pappan var ej kvar i bilden. En dag så bestämmde James säg för att flytta Ifrån ghettot i Tensta så han bokade en flygbiljett till multistaden. James ville se ut livet såg ut i en storstad så han bosatte sig i multistaden. här jobbar han som slaktare.
Hans ända vänner är Abdi och Igor och vi har alla samma vilja, vi ville börja jobba på Mekonomen, vi ville inte bli kriminella och tjäna svarta pengar så James siktar mot att jobba som Mekonom. Han gillar att köra sin fina BMW och att trimma den. Han gillar även att köra om kring med sina vänner Abdi och Igor med sin BMW .

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid älskat RP och vill gärna att det ska vara som ett jobb om vardagarna. Jag tar detta på högsta allvar och försöker framföra det så gott som det går och jag kommer RP på ett så realistiskt sätt som det går. Jag vill visa nya spelare hur det går till genom att prata med många och på så sätt sätta välkomna nya personer och försöka förstärker deras drivkraft att fortsätta spela på servern så att staden kan bli så bra som möjligt med den högsta nivån av RP och realism som går. Alla på Multistaden ska kunna vara som dom vill vara och skapa sina karaktärer på vilket sätt som helst. Därför så visar jag lika mycket respekt för alla och tänker mig för innan jag väljer att öppna min mun och dela mig av min åsikt om andra. Men jag kan ta mycket ställning och är inte blyg att säga något men jag tänker mig alltid för innan jag säger något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker denna server har det jag letat efter. Och mina kompisar spelar också på servern. Vill kunna hjälpa folket här i staden genom att fixa deras bilar på mekonomen

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner tipsade om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna hjälpa så många som möjligt å skaffa många nya vänner och att uppnå mitt mål att ha min dröm bil i spelet vilket är en Lambo Aventador så jag kommer kämpa hårt för att komma dit.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka