Accepterad c1rzcy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

c1rzcy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435702294/

Ditt Hex-ID: steam:110000157f16016

Vad är din discord tagg? c1rzcy

Vem var det som bannade dig? cindyfisk<

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: eec64dbc25d0009fdc18327bd2bd0ec2ccac49ec.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har aldrig spelat i denna server min vän hade min steam konto då jag va i semester så när jag skulle in idag va jag bannad från rasism när de va min vän men nu har jag skapat ny konto allt så han kan it änvända den mer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va it jag som blev bannad min vän hade min dator och steam så spelade han i unive och sa n ordet som stor rasism

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va min vän som gjorde fel min nu e jag it vän me han mer för han gjorde m,ig bannad och jag grät så mycke att jag va bannad från rasism när de va min vän

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de första gången jag spelar här min vän har haft min dator och blivit bannad 8 gånger jag har blivit så arg på honom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att it ge till nån min dator eller min stream

Har du lärt dig någonting efter din ban? de va min vän

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka