Nekad C17 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? Tryyhard-C17 och tryyhardc17

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2011

Berätta om din karaktär. Möt Ahmed Dul, en Man med en otroligt stark överlevnadsinstinkt och en outtröttlig vilja att förändra sitt liv. Ahmed Dul och hans tvillingbror Bruce lee växte upp i en besvärlig miljö deras föräldrar var långt ifrån de stöttande och kärleksfulla figurer de behövde. Föräldrarna adopterade dem endast av egoistiska skäl (pengar) och brydde sig inte om deras välmående livet, hemma var präglat av misär och övergrepp Ahmed och Bruce lärde sig tidigt att klara sig själva oavsett hur svåra situationerna var. Om deras föräldrar var berusade eller våldsamma stod de alltid vid varandras sida de stöttade varandra och fungerade som en trygg fristad från den hemska världen de levde i. När de var 16 år bestämde de sig för att flytta från det destruktiva hemmet och började leva tillsammans i en liten lägenhet, det var en utmaning men de hade varandra. För att få ihop pengar började Bruce att sälja konst och TikTok danser samt lipsyncs som han skapade medans Ahmed arbetade på ett café de kämpade för att få ändarna att mötas och samtidigt överleva i en värld som hade varit grym mot dem trots deras tuffa uppväxt visade de en otrolig styrka och beslutsamhet att skapa ett bättre liv för sig själva. Gymnasietiden blev en befrielse för dem de fick nya vänner och förstod värdet av kärleksfulla relationer. Ahmed som den Kungen han är, framhävde han sin drivenhet och målmedveten så han bestämde sig för att följa sin dröm om att bli advokat han visste att det skulle kräva mycket arbete och engagemang men han hade lärt sig att kämpa för det han ville ha i livet. Under tiden studerade Bruce konst och började få erkännande för sitt arbete när han även vid sidan av tjänade pengar på TikTok. Tillsammans stöttade de varandra i sina drömmar och mål Ahmed tog examen med utmärkta resultat och påbörjade sin juridikutbildning på högskolan samtidigt fick deras mamma en ny chans i livet som lärare vilket betydde att hon började om och försökte bygga upp en relation med sina barn. Ahmed Dul är en Man som har överlevt mot alla odds en kämpe som har stått upp mot svårigheter och tagit kontroll över sitt eget liv honoms starka band med sin tvillingbror Bruce och honoms beslutsamhet att bli advokat är en inspirerande berättelse om att övervinna motgångar och följa sina drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös rp genom att jag kommer försöka skapa många bra scenarion sedan kommer jag även att gå in med inställningen om att jag ibland förlorar scenarion för att göra dem bättre för alla inblandade. Ifall jag hamnar i trubbel med snuten kommer jag se till att även de få chansen att vinna scenariot för jag att de har det väldigt svårt från början med hur alla spelar på den här servern. Ifall jag blir stoppad av polisen kommer jag stanna och vara trevlig för att underlätta och göra allas rp-upplevelser väldigt mycket bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att man måste spela för båda motparter i ett scenario, och göra så att alla motparter har de kul t.ex om polisen skjuter mot dig ge dem en chans att få skjuta tillbaka så de får ha de kul i Scenariot med och spela för alla motparterna.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om de.

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka