Nekad C17 | Medlem ansökning | [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? younevergetoknowhoiam

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Ahmed Dul. Ahmed är en fiktiv karaktär som skapats med en passion för bilar och en stark arbetsdrift. Han är en unik individ med en djup kärlek till allt som har med bilar att göra, från deras design och mekanik till deras historia och prestanda. Hans entusiasm för bilar är smittsam och han kan prata timmar i sträck om olika bilmärken, modeller och tekniska detaljer. Ahmed Dul eller "Ahmed" har alltid haft en naturlig fallenhet för att förstå hur bilar fungerar. Som barn ägnade han timmar åt att plocka isär och sätta ihop leksaksbilar, och den här passionen växte snabbt till att omfatta riktiga bilar när han blev äldre. Han tillbringade mycket tid i garaget med att renovera och modifiera bilar, och hans skicklighet i att meka och reparera gjorde honom till en efterfrågad person bland vänner och familj. Ahmed är även en extremt arbetsdriven person. Han är envis och målmedveten när det kommer till att uppnå sina mål och han lägger ned mycket tid och ansträngning för att bli bäst på det han gör. Hans arbetsmoral är imponerande och han är alltid den första som anländer till arbetet och den sista som går därifrån. Han är inte rädd för att ta på sig utmanande projekt och han vägrar att ge upp för.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att spela för alla motparter i varje scenario, jag gillar och rpa och gör alla glada och så alla har de kul. Det kommer vara seriös och rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för båda motparterna i ett scenario och de gör jag genom seriösa och roliga scenarion t.ex man jobbar på marja lisas och man ska sälja en bil då måste man göra det seriöst och roligt för båda motparter genom att spela för båda motparter.

Hur hittade du Unive? min kompis berättade om underbara unive.

Din medlemskap ansökan har nekats. Tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka