Accepterad C17 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? Tryyhard-C17 och tryyhardc17

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulla hassanoch är född år 2000 i Stockholm. När han var 14 flyttade han till Unive. Abdulla var uppvuxen i en fattig familj och tog många fel vägar i livet. Hans föräldrar hade inte råd med hyran i Stockholm och därför flyttade dom till Unive, Abdulla var inte glad över flytten, han grät hela bilresan mot Unive i deras skruttiga gamla Volvo 942 som Abdulla senare tog över. Abdulla lämnade allt bakom sig i Stockholm alla hans vänner, släkt och hans tjej. Abdullas familj hade inga mobiltelefoner så han kunde inte ha så bra kontakt med sina vänner, släkt, och tjej. Av allt abdulla lämnade bakom sig blev han rätt deprimerad och ledsen, abdulla spenderade mesta tiden i sitt rum gråtandes som ung. När abdulla blev 18 fick han som sagt deras Volvo 942 och där började hans intresse för bilar. Abdulla drömde som ung att en gång i tiden kunna äga en BMW M4. Abdulla började jobba på Postnord i hopp om att tjäna i hopp tillräckligt med pengar till sin drömbil. 1 år senare hade abdulla tjänat ihop tillräckligt med pengar till sin m4 och fick sin drömbil. Abdulla var nu väldigt lycklig, allt förflutna och sitt tidigare liv i misär och fattigdom hade han nu lämnat bakom sig. Abulla lever nu ett mycket lyckligt liv med sin BMW M4 men även sin nya kärlek "Bella Ali".

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra RP-nivå så alla tycker det är kul att spela med mig. Jag kommer också bidra med bra scenarion som är roliga för alla spelarna och spännande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska spela för allas motparter och göra så alla har kul osv, även om de är skottlossningar ska man spela för båda motparterna så att alla har de kul i scenariot.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka