Nekad C17 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? c17_

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär , han är en glad 19 årig kille från Stockholm. Under hans uppväxt så har han varit glad men växt upp fattigt. Det var ofta problem med pengarna, han hade vänner som hade lyxiga hus och massa pengar men blev själv mobbad för han var fattig. Han hade aldrig mycket pengar och var ledsen över detta, men nu så vill se till att hans egna familj inte ska behöva oroa sig för det. Då hans farsa var en hjälte så strävar Gustav också hjälpa folk som är i olika typer av nöd. Hans intresse är att hjälpa folk, göra folk glada och se till så dom kan leva bra liv. Han gör det som krävs och ser till att ingen ska ha det dåligt. Han är även mycket intresserad av bilar, han vill ha en bra framtid och samla på många coola bilar. Jobbet som han strävar efter kan vara precis vad som helst så länge han hjälper andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till bra och rolig rp och låta alla vara med och rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man måste spela för alla motparter i ett scenario så alla har det kul på servern

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka