Nekad C17 | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416

Ditt Hex-ID: HEX: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? tryyhardc17

Vem var det som bannade dig? Jimmy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom inser att JAG har c loggat. Egentligen var det min kompis Nilas som spelade på min dator irl. Jag inser "mitt" fel och det ska inte hända igen. Det var min kompis men det blir ju min skuld då. Jag gillar somsagt Unive väldigt mycket och hoppas på en till chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis körde paintball med några grabbar medans ja kollade på luren i sängen och chillade. Då hörde att han kallade någon horungar. Och sedan frågade min kompis mig IRL om jag hade tabbe på mig ig, och då sa jag ja. Sedan reste jag mig upp och kollade vad han gjorde, han tryckte tab och såg min glock på 6an. Han tog upp den och sköt ner personerna från paintballen. Jag blev skitarg på min kompis efter han precis c loggat och rdmat dessa personer så sa till honom att låta mig ta över datorn och blev as arg, Sedan gick han hem. Då såg jag att jag att jag hade fått ett meddelande i medelandes förfrågningar, de var en staff . Där det stod hoppa support. Då gjorde jag det naturligtvis. I support sa de till mig att jag hade c-loggat och rdmad folk utanför paintbollen. Jag hade inget att skylla då det var mitt ansvar. Detta kommer it hända igen då jag har strikt kontroll att de läser reglerna om de ska rpa på min dator igen vilket de förmodligen inte kommer göra igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig. Men jag kunde inte göra något åt saken. DET VAR INTE JAG SOM SPELADE! Hoppas att ni tror mig för jag saknar Unive och vill gärna få en till chans. Om det var jag som spelade så hade jag aldrig gjort såhär och det hoppas jag att ni vet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte riktigt ihåg mina tididagare bans. Jag minns två bans. Det var när jag spawnmenu abusade. Jag satt i ett dike och klickade spawnmenu Jag klickade spawnmenu för en annan person gjorde det. En annan ban var när jag inte hade voicechanger på piren. Det var då en sv ban för länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte låtit min kompis spela och skärpa till han och faktist säga till han att han inte får göra visa saker och måste läsa reglerna innan han börjar rpa jag sa inte de de var väldigt dumt av mig och gör it om de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ifall någon kompis ska spela ett spel på min dator eller ens spela rollspel så ska de lösa alla regler spelar it roll omd e är krim regler eller grund regler kommer säga till de att läsa allt annars blir de inge, jag har läst alla reglerna för mig själv och vet alla regler så de blir inget dåligt på min sida då de var han som gjorde saken och har sakt till han och han har bett för förlåtelse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och hoppas att ni vet att min vän gjorde fel och att de aldrig ska ske igen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka