Nekad C17 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: HEX: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? tryyhardc17_

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-23 171047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för tredjemarksmjukvaror som jag har lärt mig mycket av jag hade ett pling ljud som innehållde trejdemarksmjukvaror och det var väldigt dumt av mig att detta skulle ske jag har varit bannad ganska länge för denna grej men jag hoppas att jag kan få en ny chans jag har hållt på försöka överklaga jätte länge men den har bara blivit nekad för jag kanske inte skrivit bra men denna gång ska jag skriva helt underbar text som innehåller mycket om vrf jag blev bannad. jo som sagt jag blev ju bannad av det som kallas trejdemarksmjukvaror och detta ser jag på ett väldigt alvarligt sätt för jag hade en soundpack som hade som kallas pling ljud men jag har inte kvar klippet på när jag blev bannad så jag tror jag blev bannad för de jag skriver det jag tror, samt om ni kanske undrar liksom varför själva detta kunna hända jo jag och mina grabbar eller (jag var ju inte krim) jag var medlem sen kommer mina grabbars ops och börja skotta och sen skicka jag in det klippet där man hörde att jag hade plingljud eller blood fx men jag har lärt mig extremt mycket av denna ban och hoppas att jag får komma tbx för jag har ju bra rp men jag hade glömt bort att jag hade plingljud eftersom jag körde mest 100kr or die servrar och det gjorde så jag glömde att byte soundpack och det var väldigt klantigt av mig men hoppas jag kan få en ny chans och ber om ursäkt för detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja detta som hände precis innan jag blev bannad var att jag var vid torget och chillade på mina vänner skulle komma och hämta mig men sen så ringde dom mig och sa att dom skulle hämta mig så jag sa ja absolut sen efter en stund så kommer det en bil efter oss och börja jaga oss så vi stannar och pratar med dem sen när det gått en stund då kommer de grabbarna igen och börjar tjafsa igen så vi pratar med dem i flera minuter sen sa vi att vi skulle dra till vårt hus fast jag var ju inte krim så jag blev ju lite osäker om jag ville följa med men jag sa vad e det värsta som kan hända men jag tänkte inte efter mig när jag sa det så jag följde med sen så kommer det en annan bli fast samma grabbar och börja skjuta mot oss så jag blev skjuten och då som sagt hade jag ju glömt att ta av mitt soundpack som innehållde plingljud och detta förstår jag ju att ni bannar mig för det det var bra gjort man vill ju inte ha 100 or die spelare på denna fina unive roleplay för jag hade ju kört mycket 100k or die servrar innan jag började med unive igen och sen händer ju detta jag skickade in klippet när dom bara skjuter oss då hörde man ju soundpacket men jag har lärt mig extremt mycket av mina bans som jag haft och det hade varit extremt snällt om jag kunna få en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban eftersom jag var dum och använde mig av trejdeparksmjukvaror som innehållde soundpacket som jag hade innan jag blev bannad och tänker därför göra denna ban överklagan jag ska försöka motivera så bra det går för jag har bra rp nu jag e en bra rpare som sakt och har mycket kunskap av rp men till baks till denna fråga jo som sagt jag hade soundpack som innehåller plingljud och det är väldigt allvarligt eller men kan ju se det på vilket sätt man vill men jag tar det väldigt allvarligt och det tror jag staffsen också gör och det har ni helt rätt i att ni banna mig och denna ban inte är felaktig för jag hade ett väldigt dåligt soundpack men jag har lärt mig som jag har sagt på alla andra frågor men det är erat vall om ni vill ge mig en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har vart bannad tidigare men inte av tredjeparksmjukvaror utan korruption 2 gånger fast jag lärde mig extremt mycket efter det och jag förstår att ni banna mig för de då hade jag kanske inte den bästa rpn men nu har jag fantastisk rp men jag har också varit bannad för spawnmenu abuse 1 gång samt fler andra bans vilket ni kan kolla, men det var ganska länge sen men jag har lärt mig av alla bans jag har haft men denna ban glömde jag ju bort att jag hade ett soundpack man inte fick ha men det är ingen ursäkt utan det var jag som var glömsk och glömde bort det så det hade varit en äran att få unbann kommer skjöta mig till 100% förstår fullt ut att ni banna mig och kommer aldrig göra om de igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet vad jag hade kunnat gjort annorlunda jag hade kunnat komma ihåg jag hade kunnat låta bli att ha inne tredjepartsmjukvaror i mina filer alltså pling ljudet men jag var ju lite dum i huvudet som inte tänkte mig för men jag ska ha bra rp för unive e ju en bra server , den bästa svenska servern jag kört den har bra rp bra spelare förutom lallare som jag var en gång i tiden men jag vet ju att det inte är så mycket av det nu hoppas jag iallafal jag sitter dag in och dag ut och tittar på unive streams med min kompis och nu fick jag en känsla och jag ska inte ge upp jag ska försöka få unban jag ska motivera så bra på denna ban överklaganen som jag gör nu och bevisa att jag har fått fantastisk rp om jag bli unbannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig extremt mycket av denna ban och kommer inte göra något regelbrott kommer ha så bra rp på denna fina unive roleplay det e ju bra staffs bra ägare philip ger aldrig upp och en sån person e jag också så därför jag känner ibland att jag ska försöka bli unbannad för jag vill ju rpa på unive det e ju en bra server. men det e upp till er om jag får en unbann eller nekad och hoppas att jag verkligen får en ny chans att vissa min förbättrelse och kunskap inom RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tredjepartsmjukvaror är strikt förbjudet, du kommer inte släppas in på ett bra tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka