Nekad C17 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: HEX: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? tryyhardc17_

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-10 103113.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag inser att staffen banna mig för att jag använde en tredjeparts mjukvara i unive som verkligen inte är tillåtet och har sakt det många gånger då jag verkligen förstår och vill få en till chans för att visa min förbättran samt även förbättra mig mera.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade några vänner som jag hade bestämt att rpa med varandra, de gick in och jag gick in så skulle de hämta sina gäng bilar en bmw. Jag väntade på torget tills de skulle komma och hämta mig, när de kom så hoppa jag in i bilen så körde vi up i vinewood ungefär och snackade och chillade, de var kriminella och jag var inte de, jag hade bara medlems rollen i detta fall. Vi åkte då runt i vinewood och snackade som sagt sen kom de flera bilar som körde runt oss och pitta in lätt i oss då gjorde vi samma , de och deras fiender och de kaxade mot varann och nu rammade min kompis som körde BMW'n in i deras fienders bil igen och blev så klart jätte arga, då gick en av deras fiender ut ur bilen och skjöt alla oss i bilen, de var då pling ljudet hördes alltså "tredjeparts mjukvaran jag använde mig i unive vilket jag verkligen ångar och kommer aldrig göra om detta igen så snälla ge mig en till chans på unive så ska du se att jag förbättrar mig". Jag klippade direkt och skicka klippet till en Staff vid namn KevinChang07, i detta klipp hör man att jag har ett soundmod på som inte är tillåtet i unive som klassas som tredjeparts mjukvara alltså detta var också 100k or die och detta var ett stort misstag av mig detta kommer aldrig hända igen så snälla ge mig en till chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban som jag har fått är inte felaktig utan väldigt rymlig och tycker att den är bra för att jag lärde mig något den dagen som gjorde så att min RP förändrades helt till seriös och rolig RP, har förbättrat mig intensivt genom att köra rollspel på andra platformer i fivem och de har funkat bra för mig utan några regelbrott eller något sånt liknande och har betet mig jätte bra på de fast har nu lämnat de för att göra ett nytt försök på att komma tillbaks till unive och göra de så seriöst som jag kan och göra de till ännu roligare och seriös RP samt visa min förbättrelse

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för clogg och korruption inom yrke jag har tagit bra lärdom av c logg tycker att jag har förbättrat mig inom allt och gör inga regelbrott någonstans längre då jag har fått min RP att bli seriös och rolig sens jag hade dålig RP och blev bannad här. korruption inom yrke lärde jag mig inte lika snabbt då jag gjorde de två gånger fast jag har kommit undan från den dåliga rpn nu och känner själv att jag är redo att komma tillbaks till unive och visa att jag har blivit mycket mycket bättre på att rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde gjort några saker annorlunda som att inte ha detta sound pack på i unive som klassas som tredjeparts mjukvara då de har ett ljud som plingar till om man blir skjuten i huvudet samt att haft bättre seriösare och roligare RP än vad jag hade förr innan jag blev bannad här på unive som sakt har förbättrat mig enormt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av denna ban som att alltid kolla så du inte har något som klassas som tredjeparts mjukvaror i mina filer innan jag går in på unive samt inte ens ha de i första början. Vill verkligen ha en till chans så snälla ge mig en till chans här på unive och lått mig visa att jag verkligen har förbättrat mig själv!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka