Nekad C17 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: HEX: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? tryyhardc17_

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-01 181128.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att staffsen banna mig för mitt dåliga beteende här på unive, jag gjorde ett grovt regelbrott så kallat tredjeparts mjukvara. Jag i detta fall i mina sound filer ett sound pack som innehåller ett otillåtet ljud i sig som plingar till om man blir skjuten i huvudet. Detta är 100k or die och kommer aldrig göra om något regelbrott igen eller bryta mot några regler igen, kommer att göra unive till en bättre plats om jag får en till chans så snälla ge mig den och så ska jag få skjöta mig och bevisa att jag är kunnig att komma tillbaks och känner mig helt redo att komma tillbaks.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja de börjar med att jag och mina kompisar bestämmer sig för att gå in och rpa i unive, de hämtar en av deras gäng bilar en bmw så kör de till torget och hämtar mig jag och dem åker runt som vanligt och chillar båda av de är kriminella och har kriminell roll men jag har bara medlems rollen. Vi åker up lite i stan och snackar , plötsligt kommer de några bilar som cirkulerar och håller på som troligtvis har krig mot mina vänners gäng, jag blev rädd och ville åka där ifrån men de börja kaxa mot varan och köra in i varan med bilarna, då får mina vänners opps nog och går ut ur bilen och börjar skjuta mot oss då dör vi alla och jag klippar direkt och skickar till en staff vid namn KevinChang07, detta klipp innehåller då ett regelbrott är tredjeparts mjukvaror jag säger till staffen Kevin att jag inte han byta sound pack innan jag gick i unive då jag brukade köra på 100k or die servrar, jag behövde hoppa vanliga support och fick information att jag skulle bli p bannad för jag använde en tredjeparts mjukvara och förstod helt och hållet att jag hade gjort fel och sa att jag hade gjort fel själv och lät de banna mig utan några problem. Jag förstår att aldrig använda detta igen och har lärt mig av detta misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban är en ban som jag själv tycker är på den högsta rymligheten då de är mitt ansvar att säga till att jag inte har någon tredjeparts mjukvara eller något liknande på innan jag går in på unive roleplay.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för c logg och korruption inom yrke om jag ska vara helt ärlig har jag tagit bra lärdom av combat logging fast inte lika mycket på korruption, vet att jag har varit dålig på att rollspela, förstår att jag har gjort väldigt många fel här på unive och tycker att jag förtjänar denna ban rejält och förstår verkligen allt som detta innebär, så snälla ge mig en till chans att komma tillbaks på fina unive och bevisa att jag har vuxit up i rpn och gör aldrig några regelbrott längre samt har några vänner som väntar på mig i unive, ser fram imot att rpa med mina vänner om jag får en chans på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde haft gjort en sak annorlunda som att ifrån första början inte gå in på unive med någon slags tredjeparts mjuk samt att kolla så jag inte har någont sånt innan jag går in i unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig använda tredjeparts mjukvaror och att alltid kolla så jag inte har någon tredjeparts mjukvara i mina filer. Denna ban har ju också lärt mig att alltid följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka