Nekad C17 | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? tryyhardc17_

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-01 181128.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen tror jag banna mig för jag hade på en slags tredjepratsmjukvara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några vänner pratade med varann och bestämde oss för att rpa, vi mötes upp på torget och snackade lite sen skulle de hämta en bil alltså derans gäng bil senare kom de till torget och hämta up mig, vi åkte då upp till deras gäng hus och bara körde runt tog de chill sen kom deras "motpart" alltså deras opps gäng som körde runt och mina kompisar kaxade mot de och körde in i dem lite, då blev de andra arga så gick en person ut ur bilen och skjöt oss, jag klippade då från mitt perspektiv tycker jag att de är rdm då de klassas som rdm samt suntförnuft. Jag hade ett soundpack som klassades som tredjepartsmjukvara . jag ångrar detta väldigt mycket kommer aldrig göra om detta mistag igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte en felaktig ban, de är mitt ansvar att säga till att jag inte bryter mot reglerna ber om ursäkt för mitt beteende på unive och kommer att bete mig oavsett vad. Jag kommer aldrig göra om detta samt kommer inte bryta några regler så snälla ge mig en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bland annat blivit bannad för korruption inom yrke ungefär två gånger då jag inte var den bästa på att rpa den tiden men har skärpt mig nu det vill jag bevisa genom att göra en bra ban överklagan, Kommer att bevisa att jag kan rpa om jag får en till chans snälla ge mig en ny chans jag har verkligen lärt mig av mina bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från mitt perspektiv kunde jag använt ett soundpack tillåtet på unive som inte klassas som tredjepartsmjukvara, De soundpacket jag använde hade ett ljud inne i sig som plingade till när man blev skjuten eller ramla på huvudet. Jag kommer aldrig låta detta hända igen och ber om ursäkt och vill verkligen få en till chans på unive och bevisa att jag har bra rp nu då jag har förbättrat mig i rollspel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av denna ban, jag har lärt mig att de inte är värt att bryta mot reglerna samt att jag kommer använda tillåtna soundpacks på unive som inte klassas som tredjepartsmjukvara. Jag ber om en ny chans för att visa att jag verkligen har förbättrat mig, ber om ursäkt för de jag har gjort på unive de kommer inte hända nåt sånt igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka