Nekad C17 | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? tryyhardc17_

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-28 194932.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för jag använde mig av en slags mjukvara, jag hade då på ett pling ljud när man skjuter i huvudet så blir de pling.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar rullade och sedan började några kaxa så pittade mina kompisar de lite lätt sen gick ngn ut med ett spray vapen och spraya alla oss i huvudet, och hade då inte hunit byta soundpack till mitt mitt realistiska då jag kör på 100k or die servar ibland men har slutat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De är inte en felaktigg ban då jag hade en mjukvara vilket inte är okej här på underbara unive och kommer kolla till att jag har bytt de till nästa gång jag har använt de och ska köra unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för krim utan krim en gång då jag hade en taurus och har lärt mig av de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde haft hjärna och tänka till lite att byta soundpack innan jag gick in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att alltid checka extra ifall jag har byt soundpack, och vet att man it får använda någon slagts mjukvara som allday pack och de vilket jag inte kommer använda utan ett bra sound pack samt bra soundmod som är realstic.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad vill EJ att sådanna saker som du har gjort skall före komma på servern så vill att du skall tänka igenom denna ban ett tag till innan du skriver en ny

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka