Accepterad C17 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? tryyhardc17_

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-16 205613.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt "oskyldig" person på trygghansa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis cirkulerade trygghansa då securitas har hållt båda av mina värsta opps safe då jag har gjort assasination attempt på de förr. Jag gick ut ur min bil så fort han gick ur trygghansa och skjöt honom till döds då detta scenario har pågått as länge sen igår ifrån den dagen de hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig samt inte för detta är ett scenario som har pågått i två dagar då de har hållit dem säkra och vi har spanat på de och de så tycker det är ett bra scenario fattar inte varför jag fick ban då han ej är oskyldig, han har gjort mycket hotat om döden och kör ifrån oss när vi vill "prata"

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för mycket t.ex korruption inom yrke, jag har lärt mig av alla mina bans på ett eller annat sätt genom att tänka över det jag har gjort och inse att det är fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunna gjort va la att kidnappa fast det går ju tyvärr inte för då fearpar securitas och tasear dig "har klipp när de försöker de" och tar dig så behövde göra de då han har varit där i två dagar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skjuta på allmäna platser samt inte skjuta on sight.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka