Nekad C17 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? tryyhardc17_

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-10 103113.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för jag använde en trejdepartsmjukvara, vilket verkligen inte är tillåtet på unive kommer aldrig att hända igen ber om ursäkt och vet nu att man aldrig får ha de på unive. ber väldigt mycket om ursäkt för att använda sig av pling ljud de händer aldrig igen har lärt mig av mina mistag gör aldrig ALDRIG om detta och i framtiden ska de bli bra rp och inget mer av mjukvaror eller något sånna grejer, som sakt ber hemskt mycket om ursäkt och förstår att jag gjorde regelbrott på unive. Jag kommer att ha bra rp på unive i framtiden om jag blir unbannad och kommer att följa reglerna som sakt tar lärdom av mina bans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in på unive och rpa med några vänner. vi mötes på torget och de hämta sin bil då de var med two shotz, vi åkte då runt och chillade och ba snacka med random folk och ba hade go rp då åkte vi runt i ett område där de var massor av kriminella som körde runt och letade efter motparter att kidnappa vi åkte bara runt där så kom de en van som åkte framför oss då började mina kompisar hetsa, jag som är icke krim gjorde ingenting bara satt helt tyst sen körde mina kompisar in i de lätt så gick en grabb ut och sa "kör it in i min bil" och spraya hela bilen då skicka jag ett klipp på det till kevinchang07 som jag hade pling ljud på alltså tredjepartsmjukvara, då sa kevin till mig att hoppa support efter att ha en slags tredjepartsmjukvara på vilket jag verkligen ångrar ber om ursäkt och vill verkligen komma till baks till unive med god rp vilket jag kommer att göra om jag får unban. ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är ingen felaktig ban då jag hade på en slags tredjepartsmjukvara vilket är strikt förbjudet på unive ber hemskt mycket om ursäkt vill komma tillbaks till unive kommer inte ha på ngn slags mjukvara och följa alla regler på unive som sakt tar åt mig denna ban och kommer inte att använda de igen då jag verkligen har lärt mig av den och kommer följa reglerna. ber hemskt mycket om ursäkt då jag verkligen vill komma tbx!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit en väldig stor lärdom av alla mina bans t.ex som spawnmenu abuse och alla bans jag har visa kanske har tagit lite mer tid fast de har jag lärt mig nu, som sakt tar en bra lärdom av alla mina bans även denna, jag vill komma tbx till unive så gör denna så lång jag kan då jag också vill bevisa att jag vet vad jag har gjort fel samt att jag aldrig kommer göra om detta regelbrott igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde från första början inte ha på en tredjepartsmjukvara på och läsa reglerna oftare än vad jag vanligt vis gör och nu vet jag att de inte är okej att ha något av den sortern som tracer bloodfx eller någon tredjepartsmjukvara på, just i detta fall hade jag pling ljud och kommer aldrig använda mig av ngn tredjepartsmjukvara igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket inom denna ban, kommer aldrig ha på någon tredjepartsmjukvara eller något sånt igen samt läsa reglerna oftare än vad jag gör samt kommer bara ha på realistic soundfx på nu och inga tredjepartsmjukvaror som sakt vill verkligen komma tillbaks till unive och bevisa att jag verkligen kan göra detta och inte kommer gö några regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka