Accepterad C17 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416

Ditt Hex-ID: HEX: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? younevergetoknowhoiam, heter och Tryyhard-C17

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-01 151559.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev permanent bannad för ett grovt regelbrott jag begick för nästan en månad sen och det jag gjorde var tog ut vapen från polisens stash. Jag insåg direkt jag blev bannad att det var ett allvarligt brott och lovar att det aldrig kommer hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad gjorde jag något som jag visste var fel mot serverns regler. Trots att jag var medveten om att det inte var tillåtet, tog jag ett vapen från stashet och gick sedan till min kompis som stod på torget. Min avsikt var att sälja vapnet till honom vilket är så dumt och som jag har ångrat i flera dagar. Efter vårt samtal gick vi och hyrde cyklar, och det var då en bil plötsligt stannade bredvid oss och vi blev rånade. Det jag gjorde fick mig att inse allvaret i mitt tidigare agerande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var inte felaktig, och jag inser helt att det var mitt fel. Det har nu gått nästan en månad sedan jag blev bannad, och jag har under den tiden verkligen reflekterat över mitt agerande. Jag beklagar djupt mitt dåliga beslut, att ta vapnet från stashet som är så dumt gjort. Vill verkligen bevisa att jag har tagit åt mig av bannen och inte kommer upprepa det. Hoppas att jag får en till chans så att jag kan göra det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för c logg, krim utan krim och ganska mycket annat jag respekterar att jag gjorde fel på dem bannsen och jag gör aldrig om samma fel igen som jag inte kommer göra med denna ban heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade haft möjligheten att gå tillbaka och omgöra händelsen, skulle jag ha agerat på ett helt annat och mer ansvarsfullt sätt. Jag skulle ha hållit mig strikt till serverns regler istället för att göra det felaktiga beslutet som var att ta vapnet från stashet och agera på ett sätt som bröt mot dessa regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket från min ban. Jag förstår nu hur mina handlingar kan påverka andra. Jag inser också betydelsen av rättvist spel för alla. Jag kommer att vara mer ansvarsfull och respektfull framöver och inte spela för makt och pengar kommer istället fokusera på att ha sån bra rp som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka