Nekad C0UNT3R | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

C0UNT3R

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198023098646/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Counter#0790

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Lucas Simonsson är en kille som blev uppväxt av båda sina föräldrar tillsammans. Han är 18 år gammal och har ett stort intresse för bilar. Ibland kan han överreagera men lugna ner sig snabbt om det behövs

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är därför jag är en rolig och seriös spelare som kommer att bidra med det som behövs för att servern ska bli roliga och bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server därför jag vill ha en seriös och rolig server som också har mycket spelare som jag kan spela på.

Hur många timmar har du på FiveM? cirka 200 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag sökte efter Svenska servrar och såg att denna server var störst

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej jag har inte blivit bannad i en tidigare server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? på senaste tiden har jag inte kört på en speciell server därför jag inte hittat en server som jag riktigt gillat.

Tillbaka