Nekad C0IIIN | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C0IIIN

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198804796129

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Nomme

Vad är ditt discord namn? Collin#9882

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arvid karlsson och är 18 är gammal. Han är glad, snäll och hjälpsam men blir arg på dåliga förare. Just nu lever han i en 3 med sin bästa kompis William och Olof som han snart bott hos i 1 år. Arvid och William gör allt med varandra det dem gillar att göra mest är att köra race i deras sabbar och käka burgare. Arvid har stort intresse för bilar och motorer och drömmer om att jobba hos mekonomen och med motorer. Arvids föräldrar är Gustav som kommer från Sverige och hans Mamma kommer ifrån Irak . Han har haft en lätt uppväxt för att när Arvid var 2 är så fick mamma Anita av blodcancer och blev medvetslös bara ett halvår senare. Arvids pappa Gustav började missbruka droger och alkohol. Han började komma hem full sent på kvällarna och började slå Arvid och suppaner han, Williams liv hamnade i ruiner. Mycket senare fick Arvid flytta hem till sin morfar Tony. Tony var också en gammal mekaniker och visade allt om bilar och motorer för Arvid och hans vän william. Han blev djupt intresserad av allt Tony . Senare flyttade han hemifrån vid 18 års ålder och gick ut skolan men betygen på topp. Just nu jobbar Arvid som reporter som reporter men drömmer om att bli Mekaniker och jobba på mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra rp, jag kommer vara aktiv så mycket jag bara kan, jag ska hjälpa till med communityt så att servern ska innehålla den bästa rp som möjligt för det är väldigt viktigt. unive är också den bästa och mest framgångsrika server i Sverige.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är alltid spelare online vilket jag tycker är bra då man har folk inne. Det finns också riktigt många funktioner på Unive Roleplay som inte alla andra servrar har vilket är kul.

Hur hittade du Unive? Jag har hört av kompisar att det är en väldigt bra server och kollst mycket sociala medier och twitch och sett att det är en bra och seriös server

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska bidra med bästa rp jag kan så det ska bli så värkligt som möjligt och jag kommer följa reglerna på serven så bra jag kan för att göra en bättre rp för mig själv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ag ska bidra med bästa rp jag kan så det ska bli så värkligt som möjligt och jag kommer följa reglerna på serven så bra jag kan för att göra en bättre rp för mig själv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka