Nekad C0IIIN | Ansökan till Ped Karaktär (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C0IIIN

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Nomme

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2007

Vad heter du på discord? cOLLIN#9882

Ditt Hex-ID 1100001325682e1

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs nej Bevis-https://medal.tv/clips/71056063/d1337l80mr1b?invite=cr-MSx3Z0gsMzEyNzA4MzYs

Vilken ped ansöker du för? Gangster boss

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Arvid och han kommer ifrån England. Han är en glad kille men om nån sätter han på nerverna blir han riktigt aggresiv. Arvid hade en tuff uppväxt hans pappa höll alltid på med saker på nätterna vilket Arvid inte fick veta. Men sen en vanlig vinter dag så gick Arvids pappa iväg och Arvid valde att spana ner hans pappa. Arvid fick senare se saker som han aldrig kunde fatta. Hans pappa var med i ett gäng ett så kallat UK gäng dem stog i hel svarta kläder och mask och dem hade på sig kniv. Arvid spanade på sin pappa flertal nätter irad och fick se saker han tyckte va riktigt intressant t.ex sälja droger knivhotande och massa andra saker. Arvids pappa vart nästan som en sorts förebild för Arvid och han hoppade på kriminalitet tåget och började sälja droger osv. Arvids pappa hade ingen aning om vad Arvid höll på med under dagarna tills dem märkte att hans närvaro sjunkte riktigt lågt. Arvid började sälja droger till äldre grabbar och han va som en slags spring pojke för dem. Dem uppmanade Arvid att råna, kidnappa folk och Arvid gjorde såklart alla saker dem sa till honom för att han inte ville se ut som en fregis. Sen en dag när Arvid var ute som vanligt sålde droger osv så hör dem pistolskott emot sig precis utanför Arvids hus. Arvid gömmer sig snabbt i en buske och han ser allting som händer ute på gatan. Flera ut av dem äldre grabbarna som Arvid hade hjälpt under senaste tiden blev skjutna och låg på gatan. Arvid kollar upp mot sitt hus och ser att hans pappa står med en pistol och skjuter ner på dem som dödat Arvids grabbar. Dem skottar mot Arvids pappa och dem träffar honom mitt i ansiktet. Arvid ser när hans pappa avlider och detta var bara början på Arvids kriminella liv. Varför just ped skulle bidra till min karaktär är för att jag tycker det är lite tråkigt när alla ser lika dan ut jag är endå boss i mitt gäng så jag känner att jag vill sticka ut lite granna. Jag vill bli igenkänd på gatan och då är ped ett väldigt bra alternativ. Men man måste endå tänka att bara för man har en ped så har man inte mer makt än andra. Men ped skulle göra så att det blir mer roliga scenarion det ser mer seriöst ut om man har en ped och det blir allmänt roligt.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Vad som skiljer min rp ifrån andras är väl mesta dels mitt tanke sätt. Att ALLTID sträva efter sunt förnuft i vad man än gör och i scenarion. Mognad är också en större del utav min rp och jag förstår själv att man inte ska sträva efter t.ex. vapen och makt på servern som de flesta gör om man tänker inom krim då. Jag har spelat på servern i över ett år nu och har en stor och bra erfarenhet inom rp från både lagliga och kriminella sidan. Vad som ger mig fördelar med att jag har spelat på servern i över ett år är ju att jag vet och kan mer om rp och har nästan gjort allt möjligt på unive. Varför jag säger detta är inte bara för jag tycker det utan massor med andra personer har gett mig beröm för att jag är så duktig och att jag har bra planer och liksom har utvecklande scenarion. Det är därför jag förtjänar ped. Samt har jag över 730 timmar på fivem vilket visar ganska mycket.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Varför jag vill ha en ped är för att jag alltid har haft det innan och är sugen på att skaffa det på min main karaktär för att kunna förbättra rpen i gänget något enormt. Att kunna bli igenkänd lättare utav folk i gänget och liksom bara ha en unik look. Det skulle vara kul att börja rpa som ped igen då jag har haft en bättre njutning som det än som "vanlig karaktär". Jag vill kunna ha en ped för att kunna utveckla rpen på ett positivt sätt och kunna förvränga min röst så att det helt enkelt bara blir en bättre roleplay. Visst är det kul och så att ha en "organell" karaktär men det blir mycket roligare för alla om man skulle ha en ped och karaktär. Finns ingen i vårat gäng just nu som har en ped och skulle varit roligt och extremt bra om minst en hade det. Liksom se på andra gäng där de har folk som rpar ped högre uppsatta och jag är ju vice-boss i crips och man skulle se mig mer liksom. Tror inte det skadar någon och speciellt inte när man har fått beröm för att ha rpat bra, kommit med bra planer och kunna få fram en bra rp röst som inte låter som ens originella röst.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål är ju att höja rpen från mig och ha en unik look som folk kommer känna igen. Jag vet att jag kommer lyckas med dessa mål då jag har varit ped och gör om till min röst naturligt och inte genom någon voice changer. Eftersom att jag alltid har haft en ped sen jag började spela förra året 2 Augusti så vet jag hur det går till och det kan ibland bli större krav på en som rpar ped beroende på hur ens ped ser ut. Jag hoppas verkligen på denna möjlighet att kunna rpa så då det kommer göra en stor skillnad i kriminell rpen och vet att Philip, Kerstin, Alexander mm söker det nu. Jag vet själv att jag kommer lyckas med de kraven som setts på de som har ped och man måste ha en bättre rp förmåga. Vet inte hur jag ska kunna bevisa det utan att man helt enkelt får en chans om att visa att man verkligen vill och kan, att man inte använder sin ped för att få mer makt på något sätt utan mitt mål är att få ut en bättre rp ifrån det där någon kanske kommer fram till en och känner igen en pga sin ped och kommer fram och säger "amen tjena det är ju Felipe". Så rättare sagt är att de målen jag har har jag lyckats med innan och kommer höja ribban ännu högre denna gången. Senaste gången jag använde ped så hängde jag mycket vid piren, varenda person kände igen mig där eller kom fram till mig och det är bara så extremt kul!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka