Nekad C-L | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C-L

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Fadi

Vad är ditt discord namn? andreilow422

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fadi Al Osama 32 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Aggressiv, Anpassad, Modig (som fan)

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fadi Al Osama kommer från en dyster bakgrund. Mycket trauma och helt enkelt är han en liten bananbåts flykting från Irak. Han har varit med om allt från sprängningar, mord och allt möjligt som går att bevittna i ett kallt krig. Irak var aldrig en plats som Fadi Al Osama kände sig trygg i, varken gjorde familjen det. År 1996 kom Fadi Al Osama och hans familj till Sverige. Fadi Al Osama anpassade sig väldigt fort till den svenska miljön/kulturen och pratar idag flytande, ren svenska. Fadi Al Osama har goda planer för framtiden, men med tanke på hans bakgrunden kan vad som helst hända...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar självklart med god och hög RP nivå. Har rp:at sedan 2020 på just eran server och känner att min roll bidrar alltid till god stämning, oavsett scenario!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar inte om att alltid vinna scenarion och köra som om det vore någon 100k or die server, utan bägge två kan komma med vinst på det och gå på "vinst" med scenarion tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ett fler tal gånger. Jag ska vara hundra procent ärlig nu och säga att för varje ban/varje gång jag brutit regler har jag alltid lärt mig något nytt och ser till att just den regeln inte bryts igen. Såklart så har jag brutit regler igen, men jag säger till att det inte sker igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= Dödar någon utan en anledning, VDM=Kör på någon utan en anledning, Copbait= Försöker få polisens uppmärksamhet genom att begå brott framför de

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Tog inte din intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka