Nekad C-L | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C-L

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199083430091/

Ditt Hex-ID: 110000142f220cb

Vad är din discord tagg? andreilow422

Vem var det som bannade dig? Makos

Bild på banmeddelande: Skärmklippdddddd.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att det var tydligt väldigt trögt och dumt av mig att jag väljer att rama in i personen som vill råna min vän. Jag hade inte åtanke om att det kan bli grova konsekvenser över det, men tyvärr var det försent. Inget som staffsen tvivla på, utan solklar ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo. Min vän ber mig att följa med honom eftersom att han vill plocka kokain blad. Jag tänker whatever och följer med honom. När vi väl är där så ser vi någon bli rånad på förhand. Redan där misstänkte jag att något skulle antingen ske oss eller min vän. Det dyker upp en orange mercedes och direkt tänker jag att vi kommer bli rånade. Först pratar de med mig, men ville inte svara eftersom att jag visste vad deras syfte var. De väljer att ge sig på min vän och då drar jag igång bilen ifall något skulle hända. Jag ser att en kliver ut ur bilen och tar fram ett vapen. Såklart så vill jag skydda min vän för att han hade stått där en stund och plockat för vad? För att bli rånad? Såklart tänkte jag att de ska fan inte ge sig på honom. Då ramar jag in i honom och tänker inte så mycket mer därifrån. Jag trodde verkligen inte att jag skulle bli bannad för det eftersom att det har skett så många gånger framför mitt ansikte men det har varit så sällan folk har fått åtgärder för det. Sedan var klockan ganska sent och som vanligt sitter morsan och spam ringer mig och säger till mig att stänga av. Jag tänker inte så mycket på det och väljer att stänga av och prata samtal med mina vänner på telefonen istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag säger definitivt att det var jag som gjorde fel. Det hela med att jag sedan stänger av får det och se mycket värre ut. Definitivt. I första hand ville jag bara skydda min vän, det var egentligen allt. Målet var inte att få död på honom eller något i den formen. nej. Men som jag har berättat det så var inte syftet att detta skulle se så dåligt ut som det gör. Kom tillbaka till staden nyligen och har fått jobb på sjukhuset som vårdbiträdande. Skit kul och vill verkligen tillbringa lite extra tid o spela unive innan skolan börjar. Detta var såklart inte meningen för mig att se ut som en lallare på något vis utan jag hade bara i tanke att jag ville helst skydda min vän i första hand!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en del avstängningar på den här servern och det är för att jag har sedans 2020 spelat på denna servern. Jag va ganska lallig förut och helt enkelt spelade för att verkligen ha det roligt och skita i allt. Det var allt från rdm, suntförnuft, metagaming, powergaming osv... men en grej vill jag nämna och det är att jag faktiskt har lärt mig fett jävla mycket om rp. Jag började kolla väldigt mycket på streamers och massa annat skit som bara lärde mig mer och mer om hur rp nivån ska vara på unive, allt från krim till en vanlig medborgare med jobb. Så nu har jag faktiskt under ganska lång tid hållit mig till en bra rp nivå i många olika scenarion, och visst man har gjort sina fel men lär mig bara mer o mer hela tiden! Samtidigt som jag försöker förklara att jag vill verkligen kunna ha möjligheten att fortfarande spela unive under dessa sommar kvällar eftersom att det är bland det roligaste för både mig och mina vänner. Jag lärde mig en läxa och jag kommer verkligen inte upprepa det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen snack om saken. Jag hade kunnat göra annorlunda alla dagar i veckan. Först och främst var det helt onödigt att rama in i honom. Sedan oavsett om jag hade gjort det så var det väldigt fult av mig att sedan stänga va och inte fortsätta med scenariot. Det är så mycket som helst som jag kunde göra annorlunda och det handlar om vad som helst som bara inte skulle fått mig att bli avstängd i just det tillfället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. När det kommer till att lära sig av sina avstängningar brukar man ofta bara säga "ja". Men efter den här avstängningen har jag insett vad som är rätt och fel. Nu talar jag från allmäna bans och avstängningar som jag har gått igenom. Det finns alltid något att plocka med sig och bara lära sig att det finns alltid rum för förbättring. Jag vill så hemskt gärna rollspela igen. Kan inte se mig själv rollspela på en annan server. Utan jag tillhör i Unive. Det är där jag känner mig hemma. Hoppas ni förstår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka