- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Fadi
Vad heter du på discord? CL#1680
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00 - 23:00
Tisdag 16:00 - 23:00
Onsdag 17:00 - 23:00
Torsdag 16:00 - 23:00
Fredag 14:00 - 00:00
Lördag 12:00 - 00:00
Söndag 12:00 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ung 1 år.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 20 gånger. Jag har spelat på servern sedan 2020 och har varit lite lallig med mina vänner i början, eftersom att jag var väldigt ny till rp. Mycket sv bans och små bans egentligen, men som sagt majoriteten av bans är för att jag var ganska ny till rp den tiden.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla koll på andras rp runt omkring den, medans man sj rpar som en vanlig spelare. En servervakt ska hålla ordning och reda, alltså det ska helst inte vara en massa kraschade bilar vid t.ex gänghuset. Vi ska underlätta staffs arbete och göra det lite enklare för de att kunna utföra sitt arbete. En servervakt kan vara där vid tillfälle när någon har t.ex dött av miss eller någon typ av bugg. En servervakt ska helt enkelt hålla koll på det som befinner sig nära om kring den, alltså spelarnas rp nivå. Sedan kan de ta korta och snabba beslut som leder till en kick eller 1 tim ban, som staff sedan kan förlänga.
Som en servervakt ska även vara trevlig och förstående för andra tycker att som server vakt representerar man servern lite extra än medlemar och då tycker jag man ska framstå och visa sig på ett bra och positivt sätt inte ett negativt sätt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, jag har aldrig varit servervakt innan så det skulle ju vara skoj att kunna få en chans att prova på. Jag tycker att det skulle bara vara ett stöd för unive servern att jag får vara med och hjälpa till för en bättre rp på fivem servern. Jag kan kommandon då jag har lärt mig lite från mina vänner och jag känner att det skulle kunna vara roligt att få testa på. Själv så tycker jag också att det är jätte jobbigt ifall man t.ex dör av något bugg eller på miss, då kan det vara läge att kunna ressa sig själv. Det skulle uppskattas fett mycket ifall jag iallafall skulle kunna få en chans och bevisa att jag kan vara en servervakt med en hög rp nivå och väljer att delta för ett bättre rp på servern. Det skulle uppskattas!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att man använder sig av sin roll för att vinna scenarion och komma ikapp motståndarens rp. Att man t.ex gör /revive i ett slagsmål scenario eller ett skottscenario är en typ av abuse. Man använder sig alltså av sina kommands för att vinna scenario. Man ska inte heller använda sina perms fel (abusa) eller hota med de t.ex om nån gör något mot dig så tycker jag verkligen inte att man ska "hota" personen med t.ex "ska jag kicka dig?" eller "ska jag banna dig?" bara för man har permsen ska man inte använda de som fel och tro man är mäktigare och större än t.ex vanlig Medlem.
Vad heter du på discord? CL#1680
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00 - 23:00
Tisdag 16:00 - 23:00
Onsdag 17:00 - 23:00
Torsdag 16:00 - 23:00
Fredag 14:00 - 00:00
Lördag 12:00 - 00:00
Söndag 12:00 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ung 1 år.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 20 gånger. Jag har spelat på servern sedan 2020 och har varit lite lallig med mina vänner i början, eftersom att jag var väldigt ny till rp. Mycket sv bans och små bans egentligen, men som sagt majoriteten av bans är för att jag var ganska ny till rp den tiden.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla koll på andras rp runt omkring den, medans man sj rpar som en vanlig spelare. En servervakt ska hålla ordning och reda, alltså det ska helst inte vara en massa kraschade bilar vid t.ex gänghuset. Vi ska underlätta staffs arbete och göra det lite enklare för de att kunna utföra sitt arbete. En servervakt kan vara där vid tillfälle när någon har t.ex dött av miss eller någon typ av bugg. En servervakt ska helt enkelt hålla koll på det som befinner sig nära om kring den, alltså spelarnas rp nivå. Sedan kan de ta korta och snabba beslut som leder till en kick eller 1 tim ban, som staff sedan kan förlänga.
Som en servervakt ska även vara trevlig och förstående för andra tycker att som server vakt representerar man servern lite extra än medlemar och då tycker jag man ska framstå och visa sig på ett bra och positivt sätt inte ett negativt sätt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, jag har aldrig varit servervakt innan så det skulle ju vara skoj att kunna få en chans att prova på. Jag tycker att det skulle bara vara ett stöd för unive servern att jag får vara med och hjälpa till för en bättre rp på fivem servern. Jag kan kommandon då jag har lärt mig lite från mina vänner och jag känner att det skulle kunna vara roligt att få testa på. Själv så tycker jag också att det är jätte jobbigt ifall man t.ex dör av något bugg eller på miss, då kan det vara läge att kunna ressa sig själv. Det skulle uppskattas fett mycket ifall jag iallafall skulle kunna få en chans och bevisa att jag kan vara en servervakt med en hög rp nivå och väljer att delta för ett bättre rp på servern. Det skulle uppskattas!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att man använder sig av sin roll för att vinna scenarion och komma ikapp motståndarens rp. Att man t.ex gör /revive i ett slagsmål scenario eller ett skottscenario är en typ av abuse. Man använder sig alltså av sina kommands för att vinna scenario. Man ska inte heller använda sina perms fel (abusa) eller hota med de t.ex om nån gör något mot dig så tycker jag verkligen inte att man ska "hota" personen med t.ex "ska jag kicka dig?" eller "ska jag banna dig?" bara för man har permsen ska man inte använda de som fel och tro man är mäktigare och större än t.ex vanlig Medlem.