Nekad C.J | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C.J

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232144472/

Ditt Hex-ID: 11000014bcf5458

Vad är din discord tagg? C.J#0999

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 5 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte ens det var massa lallande vid en polis och jag stod helt stilla och sa att han tasa utan anledning har klipp med men då blöir jag bannad dar för grov suntförnuft? Tycker detta är vädlgit konstigt d var folk som slog på polisen men jag gjorde inget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var massa lallande vid en polisbil som hade gripet en person folk slog på polisen banka de med baseboll trä, osv men jag stod helt stilla i min rs6 och skrattde och sa att han tazea utan anledning sedanm blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig skulle jag säg eftersom jag gjorde inget som inte passade rpn? Stå helt stilla vid en bil är den grov suntförnuft bara för polisen är där

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det var varit för massa små saker som OOC och copbait när jag va ny och har lärt mig efter dessa misstag, och har inte blivit bannad på ett otrligt långt tag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat sticka därifrån antar jag eftersom det tydligen är grov suntförnuft att stå vid en polis bilar när andra lallar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte vara vid polisen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Jag tycker inte att jag lallade eller inte hade suntförnuft, det ända jag gjorde var väll att typ stå kvar när de börjande skjuta och att jag inte drog. Förstår att detta kan gå under suntförnuft och jag ångra mig men detta kommer inte att hända igen det är säker

Jag har haft 0 bans senaste 3 måandern så jag hållr mig verkligen ifrån fel och regel brott, darför blir jag besviken på mig själv när nåting sådant händer. men jag tycker inte att jag gjorde några fel från min sida. Men jag hoppas på en ny chans för vet att jag ej kommer bryta någon regler igen

Jag hade verkligen uppskattat en ny chans…jag vet som sagt inte vad som riktigt blev fel hade önskat en förklaring så jag kan ändra mig och göra bättre…

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka