Inaktuell C.J | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C.J

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? C.J#0999

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag var medlemskaps anvarig innan och blev borttagen av okänd andledninn, men det som driver mig att ansöka igen är att jag vill fortsätta vissa min skicklig het och erfarnenheter att jag kan och vet hur man klara av rollen. Jag vill vissa vad jag går för och att jag är kompetent att avklar dessa kravs som ställs. Samt att jag vet hur man agera och jag vet till 100% att jag har drivet för att utföra alla uppgifter! Jag vill vissa nya personer välkommna till unive till en server där de kan känna sig trygga och välkommna. Jag vill öppna upp möljigheten för folk att bli medlem på unive och vara en del av vårat underbara community!

Samt jag vill, hjälpa och driva rpn samt serven framåt så vi når våra mål inom spelarbasen! Sen finns det en viss del i det hela att jag varait MA innan och vill nu tillbaks för att ta nya tag och vissa min styrka igen. Och framför allt vissa det drivet jag har att ha den position inom teamet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker det för jag är otroligt kunning inom detta området samt har en sånt otroligt driv jag har. Jag vill ta nya tag för att vissa mig och mina krafter och stykor för detta. Samt jag bemöter folk på ett otroligt fint sätt och vet hur man ska agera i intervju rum samt hur man ska agera som MA!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bemöter folk som man vill bli bemöt själv, man vissar respekt och ödmjukhet när man pratar samt håller en bra ton. Det är viktigt att man låter folk ställa sin frågor och man ger då tillbaka ett utvecklat och bra svar. Speciellt som MA ska man bemöta folk i intervju rummen men ett välkomnande samt en bra ton hela tiden!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag har varit MA innan och som jag brukar säga så ska en medlem inte bara vara en medlem utan en MEDLEM jag vill göra så rollen betyder något och inte bara att man får spela utan att man bidrar med hjälp osv till serven samt vissar ett gott inflytande på andra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att en medlem ska kunna grundläggande regler för Discord serven samt fivem serven. Den ska vissa respekt mot andra medlemmar och hjälpa när det behövs.
Samt kunna:
Vissa hög rp nivå.
Respekt mot andra
Kompetent
Kunna regler
Medlem ska veta att som medlem ska man fortfarande hjälp och vissa andra i rpn för att det ska bli så bra som möjligt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag anser att jag skulle behöva ta stort ansvar och vissa vägen framåt för nya medlemmar. Samt vissa bra inflytande på andra för vi ska få det där bra community vi vill ha!

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar 10:00-23:00 helger 9:00-02:00 lov 10:00-03:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit MA innan och blev avsatt av en andligen jag aldrig fick veta, men nu vill jag ta nya steg och vissa gott igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka