Nekad cööööh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cööööh

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484259598/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mustibb

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banlysning.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag fick en klacksko ban pågrund av spoofing. Då jag är helt efter bliven. Även fast jag inte använde mig utav spoofern till Unive så är det helt efterblivet att använda spoofer då det ändå räknas som ett fusk på sätt och viss. Jag ber hemskt mycket om ursäkt Philip, och jag hade jätte gärna velat spela kvar på Unive då det är den bäst svenska servern där ute och för det är otroligt kul att rpa i din server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade typ precis blivit avbannad av 320 och hade kört på ganska bra utan några problem. Sen fick jag en små ban av en staff som jag och han tyckte att det var jag förtjänad på 10 dagar. sen märker jag att jag från ingen stans vart bannlyst från dcn och jag hade ingen anning vrf. sen så fick jag avbann av min förra ban men därefter ser jag att jag fåt en klacksko ban. då så fråga min vän philip vrf jag fick ban och då sa 320 att jag spoofat. var till och med avbannad när jag hade spoofern så de make no sense att jag ska använda den för unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte säga att det var helt rätt elr fel pågrund av att jag har använt spoofer MEN inte till UNIVE utan till tmfrz. Jag fick ban därifrån för att jag sa några saker som man inte får säga. jag har ju använt spoofer men inte till unive så jag vet inte om det ska gillas som det. Denna spoofer funkar ändå inte till unive tror jag så jag har inte ens anvät den till unive. tror inte ens att det finns bevis att jag spoofat hat bara använt mig utav PP spoofern som inte funkar till eran AC så mycket som jag vet iaf.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft en lång ban på några månader o typ 4 pbans och några små bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat acceptera bannen på tmfrz men tyckte den var lite skitig då man kan köpa sig in igen för typ 1000kr så köpte mig in för 300kr ist-

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. Har lärt mig att inte använda spoofer varsin det gäller unive elr nån annan server. Och att inte vara inkompetent och tänka igenom alla beslut vilket jag ej gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag. PHILIP jag har tagit bort spoofern för det är ej värt att vara bannad för att spela i en 100k or die elr träning server. SÅ Det hade varit riktigt jävla SKYST av dig om du hade get mig en chans att vissa att jag kan bättre.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka