Nekad Cãrlos. | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cãrlos.

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972026445/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Cãrlos#0898

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2008

Berätta om din karaktär. En man på 21 år som heter Göran. Göran hade en väldigt tuff uppväxt hans pappa var hans största idol när han var liten, men han gick bort i cancer. Han var en tidigare polis . Göran var förkrossad och började prestera sämre och sämre i skolan, det gick så långt så att tillslut så fick han gå om en årskurs. När Göran hade gått ut skolan så bestämde Göran för sig att han skulle gå med i polisen som sin far. Göran var med i polisen i över 3 år men sedan slutade han för hans mamma var rädd om honom så han inte skulle dö som sin pappa. Ända sedan Görans mamma dog så har han jobbat på en resturang som kock för det har alltid varit en av hans drömmar. Göran är en väldigt snäll och omtänksam man det kanske inte ser så ut på utsidan, men på insidan. Görans favorit mat är pizza och hans favorit bil är lamborghini aventador. Han är 189 cm lång och väger 88 kg. Ända sedan han slutade som kock nu vill han bli polis igen för att rädda folk så söker jobb nu som polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill bli bra på unive och få bra jobb och tjäna pengar och det är en stor server. Jag tycker det är super roligt att köra på unive därför vill jag också bli medlem här och ta det till nästa nivå och göra bra (RP) och fixa servern från fuskare och dåligt folk/ göra unive till ett bättre ställt ställe och hänga med roliga personer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att du ska leva normalt och bli framgångsrik och lära känna olika folk och få mer vänner och det är en ett växande rollspel just nu det är också ett utmanande samtidigt

Hur hittade du Unive? Jag fick reda på det av några kompisar som hade spelat på servern tidigare och rekommenderade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få så bra jobb som möjligt samt tjäna pengar och lära känna nytt folk och bidra med bra (RP) och göra mitt bästa inom Svenska Uive för att hjälpa andra folk. Samtidigt att få ett stabilt jobb som jag kan hjälpa andra med när dem behöver hjälp och alltid göra mitt bästa att hjälpa folk vad som än har hänt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli framgångsrik och ha många bilar och bra jobb samtidigt kul och lära känna folk och att (RP a) bra och bidra med bra humör och vara snäll mot folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte. Bara svenska (Unive)

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Tillbaka