Accepterad bzt | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bzt

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian

Vad är ditt discord namn? bzts

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Khalil Chaaban och är nyinflyttad i staden. Khalil är 34 år gammal och kommer ifrån mellanöstern och redan vid tidig ålder har försökt fly området. Alla krig har satt Khalil och hans familj i rädsla och en dålig ekonomisk sits, därmed de har behövt flytta runt till grannländer, men tillslut fick nog. Khalil och hans familj valde att splittra då de drog till en helt annan världsdel, och Khalil migrerade till Sverige, Karlstad. Anländ i staden, så kunde Khalil se till att finna enkla jobb snabbt, han var illegalt förare till små-butiker i nöd, men sprang även ärenden åt de stora kriminella gängen som omkretsade staden. Med polis-span på sig, så visste Khalil att han inte hade långt kvar innan polisen skulle ha tagit honom, ifall han inte gjorde något åt saken nu. En numera buggad mobil och ett pass som inte går till användning, gjorde Khalil av sig med allt gods, samt brände och dränkte allt material och bevis för att bevisa honom skyldig. Med en illegal transporter, kom Khalil till staden Unive och kunde numera påbörja sitt nya liv. Khalil var snabb med att göra en makeover, han fräschade till sitt hår, och gjorde små förändringar till hans ansikte. Khalil fixade ny legitimation och även en mobil, med SIM-kortet underskrivt av ett annat namn, övergiven lägenhet med förra ägaren vräkt.

I den nya staden, representerad säker och beskyddad, hade Khalil en utmaning framför sig. Khalil var tydligen sutten på den utsatta sidan av staden, med mer problem än vad han hade kunnat tänka sig. Polisen efter sig och kriminella nätverk som härskade runtomkring staden, såg Khalil det enda sättet att få pengarna att räcka till i vardagen att bli rektryterad till ett av gängen. Gängen var välkomnande till Khalil och han skulle få gå med, men han skulle behöva visa sin potential innan. Efter flera distruberande av narkotika, fick Khalil sitt sista jobb tills rekryteringen, men det var inte likt de andra..:

-"De finns en grabb i stan som har fuckat med oss länge, jag vill att du klipper han."

Var orden Khalil bevittnade, ståendes mot gängets ledare. Han var chockad, han visste inte hur han skulle reagera. Khalil var ju endast där för pengarna, inte för att bli mer efterlyst än vad han redan var. Efter lite tänkande, såg Khalil möjligheterna till vinst av pengar och därmed gjorde bruket värt.

Anländ vid platsen med en skarp laddad 9mm, glock och fullmaskerad, väntade Khalil på rätt tid. Vid syn av målet, sprang skytten fram och avslutade honom. På fots springade, med sirener runtom hörnet och adrenalin som forsar genom blodet, var Khalil ute ur området snabbt, med pistolen nedgrävd i skogen och kläderna nersjukna i närmaste damm.

Tillbaka vid gänghuset, med arbetet avklarat, fick Khalil sin belöning på 50.000kr. Khalil skulle fortsätta att genomföra dessa jobb och blev välrespekterad inom nätverket. Än idag håller Khalil på med sina aktiviter, och har numera inget moraliskt tänk kvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill som medlem kunna driva rollspelet framåt, jag vill förnya mina kunskaper och utveckla mitt rollspel under min tid på unive. Jag vill och kommer att driva social och rolig rollspel för att skapa roliga scenarion, för båda parterna utan att själv behöva vinna scenariot, för att därmed behålla eller tillomed få in nya spelare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är väldigt enkelt förklarat, man måste acceptera att man inte vinner varje scenario och därmed kan ta förluster på förluster utan att bli uttråkad av rollspelet och fortfarande finna mening i att fortsätta spela. Man kan inte förvänta sig att vinna varje scenario och måste då hitta det roliga iomed att motparten "vinner" scenariot. Det visar sig mycket inom det kriminella rollspelet och det förekommer mycket inom skjutningar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja,
VDM - När du använder ditt eller någon annans fordon till ett vapen.
RDM - När du förgör någon utan riktig anledning.
Power Gaming - Power gaming innebär att du använder dig av ett 'rollspel' där du spelar för egen vinning istället för ett gott rollspel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat inom FiveM rollspel länge och har därmed mycket erfarenhet, om vad man kan får och inte får genomföra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka