Accepterad bz_xc | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bz_xc

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad är ditt discord namn? bz_xc#7267

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Jaf och är 22 år gammal. Jag är uppvuxen i Stockholms förorten Husby där jag bott under hela mitt liv. Jag har haft det tufft, min pappa lämnade oss i ung ålder. Så jag har växt upp med min mamma och storebror. Vi har haft det tufft ekonomiskt och min mamma har behövt jobba dubbla jobb för att kunna ge oss mat på bordet. Mitt intresse när jag var mindre har alltid varit fotbollen och det har varit de som hållit mig borta från allt de dåliga. Jag har alltid tyckt om o va ute med vännerna på gården o bara leka runt.

När jag var 10 så började min bror sälja knark åt dom äldre i området för han var trött på att inte ha allt som alla andra har. Min bror har alltid varit min förebild så när han började sälja knark så ville jag också de. En kväll så va jag ute med mina vänner i centrum när en äldre kille från området kom fram till oss och frågade om vi ville börja sälja knark, jag kunde inte säga nej och det var så allt började.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra och proffesionellt RP. Jag ska göra allt jag kan för att servern och dess RP ska utvecklas och bli ännu bättre än det redan är. Jag kommer skapa och delta i många roliga och professionella scenarion. Jag kommer hjälpa till o se till att alla medlemmar följer reglerna och om inte rapporterar jag dem. Jag skulle tyckt de var väldigt kul om jag blev godkänd då jag kommer vara mycket aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte alltid måste vinna i alla scenarion utan att du också kan låta andra spelare vinna. Det är viktigt för att alla deltagande i scenariot ska ha de kul. Du ska inte alltid tänka på dig själv och din egen vinst utan andras också.

Hur hittade du Unive? Via TikTok och har jag fått servern rekommenderad av kompisar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka