Nekad bylli öman | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bylli öman

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347392186/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? †8ry†

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. han heter Billy öman och han är 20år gammal. och när han var lite så hade han det bra tills hans mamma dog och då så började han pappa med knark för att att hans fru betyde så mycket för han. så han billy fick bo hoss sos i några år men nu ska är han 20 år och lever på frifott

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har vart det innan och jag tycker skälv att ni ska ta mig för att jag har bra rp inom krim rp och sosial rpen . och att jag har almänt bra rp inom jobb rpaen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bättre rp rolig rp och sosial rp. och sen kommer jag fösöka gör servern mycket bättre även fast den är bra redan nu så kan den alltid bli bättre

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte ska vara egoistisk utan göra det kul både för mig och motparten. T.ex om man blir kidnappat då kan man inte bara sluta spela med och sticka, Man ska spela klart scenariot.

Hur hittade du Unive? jag hitta unive av drobz

Tillbaka