Accepterad ByleZZ | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Byl3ZZ

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel !!!OBS!!! [Neka inte mig pga inte varit medlem i en månad!!! Kontakta mig i PM innan så ska jag förklara]!!! !!!OBS!!!

Vad heter du på discord? ByleZZ#4981

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 15:30/16:00 - 20:00/21:30 | Röda Dagar/Helger: 10:00 - 12:00 | 14:00 - 17:00 | 18:30 - 00:00/01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Läs texten högst upp innan, Innan denna incident då som det blev så var jag en trogen medlem sedan vintern 2021, Har alltid älskat unive och skulle aldrig gjort något sådant om jag inte fick special tillstånd. Men alla staffs visste ju inte och bannade mig, Men läs där uppe vid namnet, Det är det viktigaste.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen bild men har blivit bannad för lall och sunt förnuft några gånger när jag inte kunde bete mig, Det här brukade hända var i mina första gånger i RP men har nog aldrig blivit bannad länge, Fick indragna roller felaktigt vid en incident som jag om jag blir godkännd kan förklara i muntlig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo som servervakt har man som ansvar att vakta servern från lallare och exploiters och ta bort bilar från vägen och så, Man kan också revva folk asså reviva och man jobbar tight med Staffs med banns och så, T.ex om en person kommer och gör något som en längre bans krävs på kontaktar man staff och ber dom lösa en längre ban, Och som SV ska man själv bidra med god RP vilket jag själv och alla andra som jag RPar med tycker att jag gör, Är väldigt försiktig med vad jag säger, Tänker alltid innan om det är OOC eller är väldigt olämpligt och jag tänker alltid med suntförnuft vilket kommer passa in bra när jag blir SV att kunna tänka och ta snabba beslut, Vilket jag är bra på enligt mig. Kan alla kommandon vad jag vet och här kommer dom: /svban - Betyder att man bannar spelaren i en timme tror jag eller 30 minuter kommer inte ihåg nu men tror det var runt 30-60 minuter | /kick - Du kickar alltså tar ut spelaren från servern men spelaren kan gå in direkt igen, Kicks ska tas som varningar från staffs/servervakter | /dv - DV står för deletevehicle så om t.ex en bil står ute på gatan vilket jag ser mycket av kan jag springa dit och hoppa in och skriva /dv så försvinner bilen och gatan är ren! | /revive - Du återupplivar spelaren med en god anledning som t.ex missklick eller liknande eller orealistisk död på något sätt. | /skin - Vet inte om vi har så att sv kan ge folk skin men skin är iaf som att man ger någon en meny där dom kan ändra inprincip allt på sin karaktär!. | /toggleid - Du ser alla folks id så det förenklar när det förekommer mycket lall men detta får strikt inte användas under storming eller på något sett kunnas missbrukas för att se vart folk är genom väggar t.ex.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att som sagt jag kan regler kan ta snabba beslut men ändå tänka efter innan, Kan alla kommands som jag skrivit, Jag vill att folk ska trivas på unive och inte sluta spela här bara för att en lallare kommer och slå ned dom, Kommer inte på så mycket att skriva här för jag skrev typ allt som ska vara här där uppe men asså det mesta som är anledningen till att jag vill bli SV är som sagt att jag kan ta snabba beslut och liknande, Och håller en hög RP nivå så att folk inte undrar va e det för SV som lallar runt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man t.ex revivar bara för att man inte orkade RPa på att man blev skjuten, Korruption är lite samma sak, Att man missbrukar sin makt och sina perms som servervakt, Har sett ganska mycket av detta på sistonde och jag kommer bidra med att inte göra så, Hehe.
Mvh, ByleZZ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka