Accepterad bylegyle | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bylegyle

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? bylegyle

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013dfd6155

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Veckodagar är jag inte jätte jätte aktiv för att det har varit skit mycket i skolan just nu, lov är jag väldigt aktiv och spelar typ hela tiden, helger spelar jag också jävligt mycket. Men jag kommer bli mera aktiv nu till julen och framåt då det har vart skit mycket i skolan på senaste.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad, har varit medlem mycket längre än så totalt men blev medlem senaste gången för 1 månad sedan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går ej att bifoga bild | Men 15 gånger, för 2 år sedan. Ångrar det enormt och har ej blivit bannad under min seriösa och långa period på unive

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att se till att RP nivån finns kvar och att inga begår regelbrott i scenarion eller liknande. Hjälper staffs att sköta servern medans SVn RPar. Ser helt enkelt till att folk ej begår regelbrott och ifall de gör det antingen SVBANar eller Kickar, också om någon har blivit t.ex RDMad / VDMad eller liknande så ska servervakter revva de.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag verkligen trivs på unive och vill bidra lite mera än vad jag gör i nuläget! Har varit MA, SV tidigare och vet kommands osv, så tror att jag skulle kunna bidra lite mera på kära unive!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man använder sina perms och befogenheter som servervakt för att förstöra eller missbruka, t.ex om jag har blivit dödad ska jag inte ressa, blir jag arg på någon för att mina IC karaktär är det så ska jag inte banna de för det. Alltså att jag ska göra allting korrekt och rätt! Inte missbruka mina perms!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka