Nekad Byl3ZZ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Byl3ZZ

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000281429/

Ditt Hex-ID: Bannad på DC inte IG.

Vad är din discord tagg? ByleZZ#4981

Vem var det som bannade dig? Vet ej, Antar att 320 gjorde det.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Finnsingen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var lite "rolig" och skämtade om att 320 hade helper roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, Vaknade, Såg att 320 hade helper rollen o då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, Asså jag tycker att man borde få skoja o så i Discord men förstår om staffs valde att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har typ 20 bans från typ 2021 o 2022 när jag var lallarnas lallare. Kommer inte ske och har inte skett på länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Bara kunna låta det vara och inte skoja om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja asså, att inte skoja när det är onödigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka