- Meddelanden
- 45
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199385160940/
Ditt Hex-ID: steam:110000154ee2cec
Vad är din discord tagg? 1337byggarebob
Vem var det som bannade dig? Electron AC
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för jag skulle gå in och sen så stod det så här.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in på unive och sen så stod det att jag har blivit blockad av anticheatet
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag har inte gjort något.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte för jag gjorde ingenting
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: steam:110000154ee2cec
Vad är din discord tagg? 1337byggarebob
Vem var det som bannade dig? Electron AC
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för jag skulle gå in och sen så stod det så här.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in på unive och sen så stod det att jag har blivit blockad av anticheatet
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag har inte gjort något.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte för jag gjorde ingenting
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja