Accepterad Byggarebob12 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Byggarebob12

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198352644576/

Vad är ditt namn i verkligheten? tobias

Vad är ditt discord namn? byggare bob#0296

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. hans namn kommer att vara mustafa alibaba han kommer vara 2000. han hade det väldigt lätt på sitt dagis. men när han började i skolan blev det bara värre och värre för varje dag han blev mobbad och hotad. men han brydde sig inte om det han började i ett fotbollslag där hans mobbare spelade han blev snabbt bäst i laget och gjorde många mål. mobbarna blev avundsjuka och misshandlade mustafa . när mustafa kom hem blev hans föräldrar chockade. av han hade sår och blöde. hans pappa blev väldigt arg och började träna på att slåss med mustafa . efter 3 veckor så var det sommar läger på fotbollen. Mustafa ville jätte gärna gå och fick det av sina föräldrar. när mobbarna såg att han kom blev dom genast på dåligt humör. 1 vecka gick och lägret var slut mustafa skulle åka hem när mobbarna kom och försökte slå ner mustafa igen. Men dom blev förvånade när de märkte att mustafa slog tillbaka. efter en stund sprang mobbarna iväg. de gick några år och mustafa var 15 han började röka han fick en flickvän. Han var äntligen glad. redan vid 15 årsåldern visste mustafa att han ville bli polis som stor. allt gick bra i skolan för mustafa . han var nu 18 och skulle ta studenten, dagen innan studenten gjorde hans flickvän slut och han blev deprimerad. på studenten fick han ett samtal från sin mamma hon sa att hans pappa hade fått cancer . Mustafa sprang hem till sitt tomma hus. han var helt sönder. han visste inte vad han skulle göra , en månad gick och mustafas pappa dog... Nu var det bara han och hans mamma kvar. Mustafa fixade allt på sin pappas begravning, 3 år gick och mustafa var nu 21 han började tappa intresset för polis karriären. han blev istället väldigt intresserad i det kriminella livet. han flyttade in i en ny stad som hette unive där fick han reda på att hans bror bodde där. han blev 22. ( lite extra info. Mustafas favorit mat är hamburgare. hans favorit dricka är cola. han älskar fortfarande fotboll men han väljer att fokusera på det kriminella livet) snälla räcker det ?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? själv skulle säga att jag har en bra rp nivå. jag är trevlig mot folk som jag möter. är bra på att skaffa vänner. och jag vill hjälpa till så mycket som jag kan. samt att jag har varit medlem tidigare under en längre period men tog en paus från unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med respekt en väldigt bra rp nivå. Och att försöka hjälpa till så mycket som jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska inte bara tänka på hur ett scenario blir bäst för mig , jag ska alltid tänka på andra partens sida också och försöka göra det lika roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? jag har spelat har innan en längre period . samt har mina vänner rekommenderat servern.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka